ال‌جی در تیزر جدید خود از قابلیت لمسی خداحافظی می‌کند

۳ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ال جی

ساعاتی قبل شرکت ال جی تیزر ویدیویی کوتاهی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در نمایشگاه MWC 2019 این شرکت یک رویداد برگزار می‌کند. در طی این مراسم، بدون شک شاهد معرفی گوشی ال جی G8 ThinQ خواهیم بود. همچنین در این تیزر کوتاه، ال جی تلاش کرده که به نحوی ژست‌های حرکتی را نشان بدهد و با حرکات دست، عبارت Goodbye Touch پدیدار می‌شود. همچنین با حرکت دست موردنظر در خلاف جهت، تاریخ مراسم ال جی در نمایشگاه MWC 2019 نشان داده می‌شود.

با توجه به این ویدیوی بسیار کوتاه، به‌نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد از یک نوع تکنولوژی جدید در زمینه‌ی ژست‌های حرکتی برای گوشی G8 ThinQ پرده‌برداری کند که به کاربران اجازه می‌دهد بدون لمس نمایشگر، ناوبری موردنظر خود را انجام دهند. البته تا حالا، شایعه‌ای مبنی بر وجود چنین مشخصه‌ای در گوشی مذکور منتشر نشده است.

در ابتدا گفته می‌شد این گوشی با بهره‌گیری از کیس مخصوص می‌تواند از نمایشگر ثانویه ماژولار استفاده کند که اندازه کلی نمایشگر را به ۷ اینچ می‌رساند. اما در ادامه رندرهایی از این گوشی منتشر شد که هیچ نشانه‌ای از این مشخصه نداشتند. همچنین گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر ساطع‌کننده‌ی صدا بهره می‌برد که به ال جی اجازه می‌دهد با حذف اسپیکر مکالمه، نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش دهد. در این نوع نمایشگرها، صدا از طریق لرزش استخوان گوش به کاربر منتقل می‌شود.

گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر LCD با اندازه ۶.۱ اینچی (و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۴۶۶۵) بهره می‌برد و نباید انتظار بهره‌گیری آن از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ را داشته باشیم و این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود. فارغ از این که آیا این شایعات صحت دارند یا نه، ظاهرا این گوشی از مشخصه‌های قابل توجهی بهره می‌برد و در نهایت برای کسب اطلاعات کاملا موثق، باید تا مراسم رونمایی از آن صبر کنیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه