ال جی V40 با پنج دوربین ۱۱ مهر معرفی می‌شود

۲۳ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت کره‌ای ال جی اعلام کرد که به زودی و در تاریخ ۱۱ مهر مراسمی برگزار خواهد کرد که در این مراسم LG V40 ThinQ معرفی خواهد شد. این گوشی پرچمدار جدید شرکت ال‌جی خواهد بود و جالب است بدانید که چهارمین پرچمداری است که امسال این غول تکنولوژی کره‌ای معرفی می‌کند! در دعوتنامه ارسال شده برای مراسم ال جی V40 نیز عبارت “take five” یا «پنج را بگیر» هم ذکر شده است. اشاره این عبارت به احتمال زیاد به ۵ دوربین حاضر در این گوشی خواهد بود.

اگر این اتفاق بیفتد، ال جی V40 احتمالا اولین گوشی خواهد بود که ۵ دوربین در مجموع خواهد داشت. ترتیب قرار گیری آن‌ها نیز شامل سه دوربین در بخش پشتی و دو دوربین در جلوی دستگاه می‌شود. اگرچه گفتیم گوشی ۵ دوربینه برای اولین بار است که عرضه می‌شود اما این اولین باری نیست که گوشی با سه دوربین در پشت عرضه می‌شود. درواقع هواوی P20 Pro امسال اولین گوشی بود که سه دوربین در بخش پشتی خود داشت و تا همین امروز عنوان بهترین دوربین گوشی‌های موبایلی را از طرف سایت DxO Mark به یدک می‌کشد. همچنین چند شرکت از جمله HTC هم امسال از دو دوربین در جلوی گوشی استفاده کرده‌ و حتی خود ال‌جی هم در نسل اول سری وی، دو دوربین در بخش جلویی این گوشی قرار می‌داد.

ال جی V40

اولین تصویر لو رفته از ال جی V40

ال‌جی از ابتدا سعی کرده با گوشی‌های سری V، کاربرانی که قصد ساخت انواع محتوای تصویری را دارند هدف قرار دهند. اگرچه چنین هدفی با گوشی‌های مختلف سری وی نادیده گرفته شده اما این بار با ۵ دوربین دوباره شاهد یک گوشی عالی برای این سری از محصولات ال‌جی خواهیم بود.

ال‌جی هنوز راه زیادی دارد تا بتواند گوشی‌های سری V را به آن جایگاهی که لایق آن‌ها هستند برسانند. آخرین گوشی این سری یعنی V35 ThinQ خیلی زود پس از معرفی در ماه ژوئن، فراموش شد چرا که درست کمی پس از معرفی آن، عرضه گوشی G7 آغاز شد. حال تنها چند روز تا معرفی پرچمدار جدید ال‌جی باقی مانده اما باز هم انتظار نداریم شاهد تغییر به خصوصی در این گوشی باشیم. درواقع همچنان شاهد پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ و همینطور quad DAC در پورت هدفون هستیم که آن‌ها را در دیگر پرچمدار‌های کنونی ال‌جی دیده‌ایم. بزرگ‌ترین تفاوت پس از دوربین‌های جدید، شاید در نمایشگر دستگاه باشد که بریدگی در بالای آن وجود خواهد داشت و اندازه آن نیز به ۶.۳ اینچ رسیده است.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    ال‌جی بهتره مشکل سایه انداختن رو حل کنه بعد ب فکر رونمایی نسخه های جدید باشه

  2. Avatar فرهام

    حالا تا گند نزنن به همه چی دیگه بیخیال نمیشن….
    بجای اینکه اشکالات گوشی رو رفع کنه..دوربین اضاف میکنه 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه