امکان ارسال ویدیو به کاربران در توییتر فراهم شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Twitter DM

توییتر اعلام کرد که از این به بعد کاربران می‌توانند ویدیوهای گوناگون را به صورت «پیام مستقیم» (Direct Messages) برای افراد مختلف ارسال کنند.

توییتر امکان ارسال ویدیو در قسمت پیام مستقیم را در اختیار کاربران قرار داد.

در ویژگی جدیدی که به شبکه‌ی اجتماعی توییتر اضافه شده، کاربران می‌توانند ویدیوهای مختلف ضبط کنند و آن‌ها را به صورت پیام مستقیم برای کاربران دیگر ارسال کنند. این ویژگی هم اکنون برای نسخه‌ی موبایل این شبکه‌ی اجتماعی برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شده است. کاربران می‌توانند با موبایل خودشان ویدیو ضبط کنند و آن را به صورت پیام مستقیم برای کاربران دیگر ارسال کنند.

این ویژگی جدید توییتر باعث می‌شود که قسمت ارسال پیام مستقیم کاربردهای بیشتری پیدا کند و کاربران برای ارسال فایل به دیگران از همین قسمت استفاده خواهند کرد و نیازی به نرم‌افزارهای دیگر نخواهند داشت.

Twitter Direct Messages

امکان ارسال ویدیو در قسمت Direct Messages

تا این لحظه شبکه‌ی اجتماعی توییتر امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده تا این شبکه‌ی اجتماعی به محیط هیجان‌انگیزتری برای کاربران تبدیل شود. مدتی پیش «تایم‌لاین» (Timeline) اختصاصی توییتر هم معرفی شد که به وسیله‌ی آن اتفاقات بسیار مهم زودتر به کاربران نشان داده خواهند شد. البته این قابلیت به صورت اختیاری خواهد بود و کاربران باید آن را در تنظیمات کاربری خودشان فعال کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه