امکان جستجو به وسیله‌ی عکس در نسخه‌ی Bing سیستم عامل iOS

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در بروزرسان جدیدی که برای نسخه‌ی iOS برنامه‌ی Bing عرضه شده، کاربران می‌توانند با عکسی که در آیفون یا آیپد خودشان دارند، به دنبال عکس‌های مشابه بگردند یا اطلاعات بیشتری درباره‌ی عکسی که دارند به دست بیاورند.

در بروزرسان جدیدی که برای نسخه‌ی iOS موتور جستجوی بینگ عرضه شده، کاربران می‌توانند عکس‌های خودشان را جستجو کنند و نتایج بیشتری به دست بیاورند.

این قابلیت قبلا توسط موتور جستجوی گوگل انجام می‌شد و کاربران می‌توانستند روی نسخه‌ی کامپیوتر و گوشی این موتور جستجو دست به چنین کاری بزنند. این قابلیت موتور جستجوی Bing عملکری بهتر از گوگل دارد و بیشتر دنبال چیزهایی می‌گردد که کاربران از آن خبر ندارند و ممکن است بیشتر برای آن‌ها جذاب باشد.

سایت Venturebeat هم گفته که قابلیت جدید بینگ از گوگل بهتر عمل می‌کند و کاربران سریع‌تر و دقیق‌تر به چیزی که می‌خواهند می‌رسند. این ویژگی روی موتور جستجوی گوگل تنها باعث می‌شود کاربران تصاویر مشابه را مشاهده کنند و چیز بیشتری در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

bing-Logo

اگر می‌خواهید درباره‌ی تصاویری که روی گوشی خودتان دارید، اطلاعات بیشتری به دست بیاورید حتما موتور جستجوری بینگ را امتحان کنید.

‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه