امکان ساخت نقشه به بازی هیلو ۵ اضافه خواهد شد

۱۵ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
halo5

هیلو ۵ تا مدتی دیگر به شکل انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. یکی از قسمت‌های بسیار خوب این مجموعه بازی‌ها، نقشه سازی بود. امکان ساخت نقشه از هیلو ۵ در این مجموعه بازی‌های به وجود آمد. مایکروسافت اعلام کرد که این قابلیت برای بازی هیلو ۵ هم عرضه خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرد که حالت Forge پس از عرضه بازی هیلو ۵ به این عنوان اضافه خواهد شد.

قسمت ساخت نقشه که Forge نام دارد، در هیلو ۵ بسیار متفاوت خواهد بود. بازی‌کننده‌ها کنترل بیشتری روی ساخت نقشه‌های مختلف خواهند داشت و می‌توانند امکانات مختلفی در آن‌ها قرار دهند. البته مایکروسافت گفت که حالت Forge همزمان با بازی اصلی عرضه نمی‌شود. این حالت در آذر ماه به هیلو ۵ اضافه خواهد شد.

با اعلام شدن این خبر، اطلاعاتی هم درباره آن منتشر شده است.

بازی‌کننده‌ها در این قسمت می‌توانند چند آیتم مختلف را در یک زمان انتخاب یا ویرایش کنند. دوربین بازی به شکل کاملا آزادانه حرکت خواهد کرد و دیگر در یک نقطه مخصوص قرار نخواهد داشت. بازی‌کننده‌ها می‌توانند تغییراتی که در نقشه‌ها به وجود می‌آورند را به صورت همزمان مشاهده کنند. این امکان در نظر گرفته شده که بتوان در زاویه‌های مختلف حرکت کرد تا بتوان آیتم‌ها را به خوبی در کنار یکدیگر قرار داد. بازی‌کننده‌ها برای ویرایش کردن آیتم‌های بازی ابزار بیشتری در اختیار خواهند داشت. این امکان در بخش Forge قرار گرفته که بتوان چند آیتم را در یک گروه قرار داد. مایکروسافت اعلام کرده که بیش از ۱۶۰۰ آیتم برای این قسمت طراحی شده است.

به‌دلیل در خواست کاربران آیتم‌هایی مانند Decal،‌ بلاک‌های نامریی و آیتم‌هایی برای ساخت محیط‌های باز در بازی دیده خواهند شد. بازی‌کننده‌ها می‌توانند از نورهای واقعی در نقشه‌ها استفاده کنند. بافت‌های مخصوصی برای نورپردازی نقشه‌ها در این قسمت مشاهده خواهند شد. بیش از ۱۰۰ رنگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان برای آیتم‌هایی که در محیط قرار می‌گیرند، اسکریپت‌هایی را در نظر گرفت تا کارهای مختلفی انجام دهند. منوها و HUD بازی هم در این قسمت تغییر کرده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بخش را مشاهده کنید:

halo5-forge-1 halo5-forge-2 halo5-forge-3 halo5-forge-4 halo5-forge-5

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه