امکان پشتیبانی Pokémon GO از هدست‌های واقعیت مجازی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو روز پیش بود که «جان هنک» (John Hanke)، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی Niantic، گفت که ممکن است بازی‌شان از هدست‌های واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده پشتیبانی کند. بازی جدید استودیوی Niantic، همان Pokémon GO است؛ بازی‌ای که چند روزی است تمام دنیا را سرگرم خودش کرده است. جان هنک گفته بود که به دنبال این هستند تا اگر امکان‌اش وجود داشته باشد، کاری کنند بازی‌شان روی هدست‌هایی مثل HoloLens یا Google Glass هم پشتیبانی شود. اخیرا فهمیده‌ایم که سازندگان Pokémon GO ممکن است پشتیبانی از هدست Google Cardboard هم به بازی‌شان اضافه کنند.

تمام اطلاعات مربوط به Pokémon GO را از اینجا بخوانید.

اگر وارد منوی Settings بازی Pokémon GO شوید، می‌توانید لیستی از نرم‌افزارها و دستگاه‌هایی که برای این بازی لایسنس شده‌اند را ببینید. در بالای این لیست، می‌توانیم اسم هدست Google Cardboard را ببینیم.

این لیست، بدون شک به این قضیه اشاره دارد که احتمالا می‌توان به زودی، پوکمون‌ها را در محیط دور و اطراف و آن هم به کمک هدست واقعیت مجازی دید.

چگونه Pokémon GO را در ایران دانلود و بازی کنیم؟

البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که Pokémon GO از دوربین گوشی برای نمایش محیط اطراف‌تان و قرار دادن پوکمون‌ها در آن استفاده می‌کند، اما هیچ هدستی تا به امروز عرضه نشده است که مقابل دوربین گوشی را باز نگه داشته باشد. البته منظورمان هدست‌های موبایلی است، وگرنه هدستی مثل HTC Vive خودش یک دوربین در مقابل‌اش دارد و می‌تواند محیط مقابل‌تان را نمایش دهد.

Pokemon-Go-Licenses

همین موضوع هم باعث شده است تا به این نتیجه برسیم که احتمالا، نینتندو یک هدست موبایلی برای بازی Pokémon GO عرضه خواهد کرد.

بازی Pokémon GO پنج روز است که روی پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه شده؛ اما فقط در کشورهای ایالات متحده و استرالیا. قرار است بازی به زودی در تمام دنیا عرضه شود.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه