امکان پیش‌خرید آیفون‌های جدید در چین پس از ۱۲ ساعت بسته شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل از روز شنبه پیش‌فروش آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس را در آمریکا آغاز کرده است.

پیش‌فروش آیفون ۶s و ۶s پلاس اپل پس از گذشت تنها یک روز در کشور چین متوقف شد.

همچنین براساس اخبار منتشر شده این شرکت قصد دارد آیفون‌های‌ ۶s پیش‌خرید شده را از تاریخ ۳ مهر ماه سال جاری (۲۵ سپتامبر) برای خریداران ارسال کند. این در حالی است که روز گذشته اخباری پیرامون این‌که استقبال از رنگ رز گلد آیفون ۶s پلاس زیاد بوده و اپل این محصول را با ۳ تا ۴ هفته تاخیر در بازار عرضه می‌کند هم منتشر شده بود. براین اساس افرادی که آیفون ۶s پلاس را پیش‌خرید کردند باید اندکی بیش‌تر منتظر بمانند.

با این حال داستان پیش‌فروش نسل جدید آیفون در کشور چین کاملا متفاوت است. به‌نظر می‌رسد با وجود شرایط مالی و اقتصاد سخت و وجود شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت مانند هوآوی و شیائومی در این کشور، هنوز هم بسیاری از علاقه‌مندان آیفون را چینی‌ها تشکیل می‌دهند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعداد آیفون‌های در نظر گرفته شده برای پیش‌فروش در کشور چین تنها پس از گذشت ۱۲ ساعت تمام شد. همچنین براساس گزارش‌های منتشر شده، در این کشور هم استقبال از آیفون با رنگ رز گلد بیش‌تر از دیگر رنگ‌ها بود.

همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، کسانیکه در طرح پیش‌فروش آیفون ۶s اپل ثبت‌نام کردند باید ۲ تا ۳ هفته و افرادی که برای خرید آیفون ۶s پلاس درخواست خود را ثبت کردند باید تا ۳ الی ۴ هفته‌ی آینده منتظر بمانند.

اپل در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه آیفون ۶s و ۶s پلاس را به‌طور رسمی معرفی کرد. به‌نظر می‌رسد اصلی‌ترین تفاوت این نسل با نسل قبلی آیفون فناوری فورس‌ تاچ و ۲ گیگابایت رم است. همچنین شرکت سازنده در این محصولات یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و چیپ‌ست جدید A9 اپل را به‌کار گرفته است. اپل این نسل از آیفون را در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رز گلد تولید کرده است.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه