انتشار آپدیت جدید iOS برای آیپد پرو فعلا متوقف شد

۱ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش بود که اپل بروزرسان جدید سیستم عامل iOS را برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی عرضه کرد. بروزرسانی به نسخه‌ی ۹.۳.۲ سیستم عامل iOS برای برخی از دارندگان آیپد پرو گران تمام شده است؛ برخی از آیپدها از کار افتاده‌اند. این موضوع هم اپل را واداشته است تا فعلا این بروزرسان جدید را حذف کند.

در فروردین ماه هم اپل مجبور شد تا بروزرسان ۹.۳ سیستم عامل iOS را متوقف و دوباره آن را عرضه کند.

نکته این جا است که تبلت‌های بروزرسانی شده، از کار افتاده‌اند و هیچ راهی هم برای درست کردن آن‌ها وجود ندارد. فعلا نمی‌توان آیپدها را به کامپیوتر متصل و با استفاده از آیتونز، آن‌ها را Restore کرد. اپل می‌گوید که هنوز هم ریشه‌ی این مشکل را کشف نکرده، اما مشغول کار روی آن است.

یکی از کارمندان اپل، بیانیه‌ای زیر را منتشر کرده است:

“تعداد بسیار کمی از آیپدها به هنگام بروزرسانی نرم‌افزاری، با خطایی مواجه شده‌اند. در حال حاضر مشغول کار روی این موضوع هستیم و در سریع‌ترین زمان ممکن سعی در حل آن داریم.”

برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی روی می‌دهد. در فروردین ماه هم اپل مجبور شد تا بروزرسان ۹.۳ سیستم عامل iOS را متوقف و دوباره آن را عرضه کند. برخی از مدل‌های قدیمی از آیفون‌ها و آیپدها با بروزرسانی به این نسخه مشکل داشتند.

فعلا تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی اپل صبر می‌کنیم.

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. MSS

    چیشد هنوز اپدیت نیومد براش؟
    من میخام تا چند روز دیگه بخرمش..
    چیکار کنم؟

  2. بهروز

    بله … نمیدونم چی بگم . اپل هم یه جورایی مثل شرکت “تسلا موتورز” شده !!! خیلی محصولات زیبایی داره ، خیلی محصولات خوبی داره ، خیلی محصولات گرونی داره ، محصولاتش خیلی عاشق و هوادار داره ،،، اماااااااااااا … یک دفعه آدم رو با این سوتی های پی در پیش شگفت زده میکنه … یه بار باتری آیفون هاش آتش میگرفتن ، یه بار گفتن اگه گوشیت رو ببری در نمایندگی های غیر مجاز تعمیر کنی ، گوشیت برای همیشه خاموش میشه ، یک بار گفتن اگه تاریخ گوشیت رو روی اول ژانویه ۱۹۷۰ بذاری گوشیت برای همیشه خاموش میشه ، یه بار گفتن گوشی های اپل بد آنتن هستن وووووووو هزار تا باگ و مشکل دیگه که باعث میشه هر چه بیشتر عاشق محصولات زیبا و گرون قیمت و پر اشکال اپل بشیم .
    تا سه چهار سال پیش که اپل بی رقیب بود این ایرادات خیلی هم ایراد محسوب نمیشدن ولی الان توی این بازار پر رقابت که هر شرکتی برای خودش شده یه پا اپل ، خب کمی باعث تاسفه .

  3. Ali S

    خخخ یادشون افتاد یه جای کار میلنگه اگه آپدیت بیا یه باگ دیگه هم باهاش میاد خخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه