انتشار اولین تصویر تبلیغاتی گوشی اندرویدی بلک‌بری

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در MWC امسال بود که بلک‌بری از یک گوشی اسلایدی رونمایی کرد. اما این رونمایی به اندازه ای کوتاه بود که می‌توان تنها نام “نیم‌نگاه” را برای نمایش آن برگزید. بعدها شنیده شد که این گوشی با نام رمز Venice، مدلی اندرویدی خواهد بود که به یک نمایشگر انحنادار دوگانه مجهز است و با لغزش آن، دکمه‌های فیزیکی نمایان می‌شود.

«ایوان بلس» ملقب به Evleaks اولین تصویر متعلق به گوشی اندرویدی بلک‌بری موسوم به Venice را منتشر کرد.

امروز Evleaks افشاگر مشهور دنیای موبایل، اولین تصویر با رزولوشن بالای این گوشی را در توییتر منتشر کرد. Evleaks به جزئیات سخت‌افزاری این گوشی اشاره‌ای نکرده، اما در تصویر به وضوح نمایشگر انحنادار (مشابه با گلکسی S6 اج) آن مشاهده می‌شود. همچنین نگاهی به آیکون‌های این گوشی، اندرویدی‌بودن آن را به خوبی عیان می‌کند. به نظر می‌رسد که اندروید نصب‌شده بر روی Venice به نسخه خالص این سیستم عامل نزدیک‌تر باشد و احتمالا تلاش بلک‌بری بر افزایش امنیت آن متمرکز بوده است. «جان چن» مدیر عامل این شرکت نیز اخیرا در گفته بود که شرکتش تنها در صورتی دست به تولید یک گوشی اندوریدی خواهد زد که بتواند امنیت آن را به سطح گوشی‌های اختصاصی بلک‌بری برساند.

Black1

Evleaks در ادامه افزوده که این گوشی از طریق اپراتور AT&T آمریکا عرضه خواهد شد. تولید یک گوشی اندرویدی با امنیت بالا علاوه بر سود بالایی که از طریق مشتریان سازمانی نصیب بلک‌بری خواهد کرد، مشتریان معمولی بازار را نیز خوشحال می‌کند. طراحی‌های بلک‌بری همیشه موردتوجه مشتریان بوده و حالا دلیل بهتری برای خرید یک محصول بلک‌بری خواهند داشت.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه