رندر جدیدی از پنل جلویی ال‌جی Q9 منتشر شد

۱۸ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال جی

هرچند چیزی به پایان سال ۲۰۱۸ باقی نمانده ولی به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد در این فرصت یک گوشی جدید را معرفی کند. گوشی میان‌رده مذکور ال جی Q9 نام دارد و انتشار شایعات مربوط به آن از چند ماه پیش آغاز شده است. در آن زمان، تصویری از این گوشی منتشر شد که یک گجت مشابه Q6 و Q7 را نشان می‌داد که از لحاظ استانداردهای امروزی از حاشیه‌های ضخیمی بهره می‌برد. اما در رندر جدیدی که از پنل جلویی ال جی Q9 منتشر شده، طراحی متفاوتی را مشاهده می‌کنیم.

طبق این رندر، این گوشی شباهت زیادی به G7 ThinQ دارد و مانند آن از حاشیه‌های نازک در سمت راست و چپ، حاشیه‌ی نسبتا ضخیم در بخش پایین و بریدگی نمایشگر در بخش فوقانی بهره می‌برد که در این بریدگی دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و باقی سنسورها تعبیه شده است. در حقیقت، مهم‌ترین تفاوت ظاهری این گوشی، فقدان دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در سمت چپ گوشی ال جی Q9 است.

ظاهرا قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است.

طبق شایعات منتشر شده، ظاهرا قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است و در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد و البته این گوشی از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند. انرژی این گوشی را یک باتری ۳۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و متاسفانه، به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد. البته باز هم باید خاطرنشان کنیم که این شایعات چندان موثق نیستند و شاید در نهایت شاهد مشخصات سخت‌افزاری دیگری باشیم.

در حال حاضر خبری در رابطه با تاریخ عرضه ال جی Q9 منتشر نشده است. اگر ال‌جی قصد دارد از فصل تعطیلات برای فروش بالاتر این گوشی بهره ببرد، پس احتمالا به‌زودی شاهد معرفی و عرضه این گوشی خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه