اندازه‌ی صفحه نمایش‌های گلکسی S7 و S7 اج تایید شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
s7 و S7 اج

در جدولی که در وب‌سایت Zabua دیده شده، اندازه‌ی صفحه‌نمایش دو گوشی گلکسی S7 و S7 اج تایید شده است.

بر اساس اطلاعات این جدول، سامسونگ گلکسی S7 اج صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد داشت.

سال گذشته وقتی گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج معرفی شدند، هر دو صفحه‌‌نمایش‌هایی به یک اندازه داشتند، با این تفاوت که لبه‌های کناری نسخه‌ی اج خمیده هستند. هر چند احتمالا امسال این‌طور نباشد، چرا که نسخه‌ی اج بزرگ‌تر بود و گلکسی S7 صفحه نمایش کوچک‌تری خواهد داشت.

حالا به نظر می‌رسد این شایعه صحت دارد. در جدولی که در وب‌سایت Zabua دیده شده، ظاهرا اندازه‌ی صفحه‌نمایش هر دو گوشی گلکسی S7 و S7 اج تایید شده است. Zabua، یک وب‌سایت هندی است که دستگاه‌هایی را که به این کشور وارد و از آن خارج می‌‌شوند، کنترل می‌کند. قبلا هم اطلاعات گوشی‌های دیگر در پایگاه داده‌ای این وب‌سایت دیده شده؛ این گوشی‌ها برای آزمایش به هند فرستاده می‌شوند.

گلکسی s7 و s7 اج

بر اساس اطلاعات این جدول، سامسونگ گلکسی S7 اج صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد داشت، در حالی که گلکسی S7 نمایشگر کوچک‌تر ۵٫۱ اینچی دارد. در واقع، صفحه نمایش گلکسی S7 در همان اندازه‌ی مدل سال قبل باقی خواهد ماند، اما S7 اج به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز خواهد شد.

معلوم نیست که چرا سامسونگ تصمیم گرفته این فرمول را تغییر دهد، چرا که قرار است گلکسی S7 اج پلاس مدل بزرگ‌تر باشد. اما شاید این بدین معنی است این دستگاه در سه اندازه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد. در هر صورت، به این خبر با دیده‌ی شک و تردید بنگرید، چرا که ممکن است این دستگاه‌ها نمونه‌ی اولیه باشند. هرچند با توجه به احتمال معرفی این دستگاه‌ها در ماه فوریه، ممکن است مشخصات آنها قطعی شده باشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

مرتبط:

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S7 توسط بنچمارک AnTuTu لو رفت

گوشی Galaxy S7 مدل دو سیم‌کارته خواهد داشت

گلکسی S7 اج احتمالا نمایشگر ۵٫۱ اینچی خواهد داشت

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    من یه گلکسی s6 ادج دارم هر تو دستم می بینه بی معطی سوال میکنه اسم گوشیتون چیه ؟! و این خیلی حس خوبیه خود گوشیم که آخ نمیگه کار کردن باهاشم به شدت لذت بخشه

    1. Avatar علی جوادی

      منم به شخصه هر جا اس سیکس اج میبینم آه از نهادم بلند میشه…ولی امسال اگه شده کلیه مو میفروشم و اس سون اج رو میخرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه