اندازه دقیق نمایشگر گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

۱۷ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

Evan Blass، یکی از مشهورترین افشاگران دنیای تکنولوژی، تصویر رندری از سه گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ منتشر کرده که در آن‌ها به اندازه دقیق نمایشگر این گوشی‌ها اشاره شده است.

بر اساس این رندرها، کوچک‌ترین گوشی یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر ۵.۸ اینچی بهره می‌برد که در میان بخش فوقانی آن یک حفره دیده می‌شود و گلکسی اس ۱۰ معمولی هم مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی است و مانند برادر کوچک‌تر خود از یک دوربین سلفی بهره می‌برد.

گلکسی اس 10

طبق این تصاویر، بزرگ‌ترین گوشی یعنی مدل پلاس از نمایشگر عظیم ۶.۴ اینچی بهره می‌برد و در میان بخش فوقانی آن دو حفره برای دوربین سلفی دوگانه قرار دارد.

مطابق معمول، این رندرها غیر رسمی هستند و همواره باید با شک و تردید چنین خبرهایی را مدنظر قرار دهیم. اما از طرفی دیگر، یکی دیگر از افشاگران معروف یعنی Ice Universe در زیر این توییت این اندازه‌ها را تایید کرده است. با توجه به این موضوع، احتمالا شاهد چنین حفره‌هایی نخواهیم بود زیرا طبق گزارش‌های مختلف، این حفره‌ها در گوشه بخش فوقانی قرار دارند. ولی به احتمال زیاد اندازه نمایشگر مدل‌های نهایی این گوشی‌ها، مطابق این تصاویر خواهد بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    باهات موافقم تازه از طرفی هم میخوان مردم و راضی کنن که چیز خفنی ساختن مثلا چتد وقت پیش جانی ایو مصاحبه داشت که گوشه های صفحه های ال سی دی توی اایپد قبلی عمود و ۹۰ درجه بودن اما توی نسل جدید انحنا دارن و خیلی انقلابی بود به نظرش

  2. Avatar علی

    واقعا این ادا ها چیه این شرکتا در میارن،فعلا نمیتونن ویژگی خاصی رو ارائه بدن بعد میان برای متفاوت جلوه دادن خودشون دست به طراحی ها عجیب مثل ناچ آیفون یا این طرح سامسونگ میزنن.یکی نیست بهشون بگه کاربر ازون یذره حاشیه بالا که توش دوربین و بقیه چیزارو قرار بدین ناراضی نیست؛کاربر از قدرت پردازنده و کیفیت دوربین پرچم دارش ناراضی نیست،کاربر از باتری ضعیف که بزرو دو روز دووم میاره ناراضیه،از قیمت افسارگسیخته در قبال چیزی که بدون اونم میشه از گوشی استفاده کرد ناراضیه.حالا هی بیاید این حرکتارو بزنید بعد بیاد تحلیل کنید که چرا فروش گوشی هوشمند کم شده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه