سامسونگ اندروید اوریو را برای گلکسی A8 2018 ارائه می‌کند

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A8 2018

سامسونگ در اوایل سال جاری تلفن همراه هوشمند میان‌رده‌ی پیشروی خود را به بازار عرضه کرد. با وجودی که گلکسی A8 2018 بعد از انتشار اوریو، آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید به بازار آمد، اما این گوشی با نسخه‌ی قبلی یعنی نوقا عرضه شد.

بر اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ توسعه و آماده‌سازی اندروید اوریو را برای گلکسی A8 2018 آغاز کرده است.

سامسونگ از زمان عرضه اوریو گوشی‌هایی مانند Galaxy S8 و Galaxy Note 8 را مبتنی بر این نسخه از سیستم عامل اندروید به بازار فرستاد، اما صاحبان گوشی‌های دیگر سامسونگ که قابلیت پشتیبانی از این نسخه را داشتند باید برای دریافت آن همچنان منتظر می‌ماندند. حالا افرادی که ابتدای امسال گوشی گلکسی A8 را خریداری کرده‌اند می‌توانند امیدوار باشند که به زودی سامسونگ نسخه‌ی اوریوی مناسب برای این تلفن همراه هوشمند را در اختیارشان خواهد گذاشت.
بر اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ توسعه و آماده‌سازی اندروید اوریو را برای گلکسی A8 2018 آغاز کرده است. این خبر شاید برای صاحبان این گوشی بسیار جذاب باشد، اما باید توجه داشت که سامسونگ تنها خبر شروع توسعه‌ی این نسخه را برای گلکسی A8 2018 منتشر کرده و تا زمان در دسترس قرار گرفتن این نسخه چند ماهی باقی مانده است.
گوگل قصد دارد جدیدترین نسخه‌ی اندروید را تا ماه آینده معرفی کند. بنابراین اوریوی گلکسی A8 2018 چند ماه پس معرفی جدیدترین نسخه‌ی اندروید ارائه خواهد شد و این شاید خبر خوبی برای افرادی که این گوشی هوشمند را انتخاب کرده‌اند نباشد. متأسفانه تاخیر در ارائه‌ی نسخه‌های جدید برای گوشی‌های گوناگون یکی از جدی‌ترین مشکلات اندروید به شمار می‌رود. مشکلی که نمی‌توان به حل شدن زودهنگام آن امید داشت.
دقیقا مشخص نیست که گلکسی A8 2018 چه زمانی نسخه‌ی جدید سیستم عامل خود را دریافت خواهد کرد، اما لااقل کاربران این گوشی هوشمند می‌توانند امیدوار باشند که این نسخه برای آن‌ها هم در راه است.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه