اندروید ۶.۰ به زودی برای گوشی‌های G3 و G4 عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از افرادی هستید که گوشی‌های نکسوس دارند، در تاریخ ۱۳ مهر ماه می‌توانید اندروید ۶.۰ را دانلود کنید. شرکت‌های دیگر مانند HTC هم اعلام کرده‌اند که این سیستم‌عامل را در مدت زمان کوتاهی برای محصولاتشان عرضه خواهند کرد. به‌تازگی شرکت ال‌جی گفته که اندروید ۶.۰ را تا مدتی دیگر برای گوشی‌های G3 و G4 منتشر می‌شود.

شرکت ال‌جی به‌زودی اندروید ۶.۰ را برای گوشی‌های G3 و G4 منتشر خواهد کرد.

ال‌جی اعلام کرد که گوشی‌های G3 با شماره مدل F400S، F400K و FL400 در کنار گوشی‌های G4 با شماره مدل F500S، F500K و F500L به اندروید ۶.۰ یا مارشمالو به‌روزرسانی خواهند شد. هنوز مشخص نیست که این آپدیت در چه تاریخی برای گوشی‌های نام‌برده شده عرضه می‌شود، اما به احتمال زیاد به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پس از این به‌روزرسانی باید منتظر عرضه شدن این سیستم‌عامل برای مدل‌های دیگر G3 و G4 باشیم که شماره مدل آن‌ها در این لیست قرار نگرفته‌اند.

LGG3-Android6

به‌تازگی تغییراتی در سایت LG به وجود آمده است. با مراجعه به صفحه مخصوص گوشی‌های G3 و G4 در این سایت، مشاهده خواهید کرد که اندروید ۶.۰ در لیست سیستم‌عامل‌های این محصولات قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد که ال‌جی اندروید ۵.۱.۱ را برای محصولات خودش عرضه نکند و به سرعت به سمت اندروید ۶.۰ برود.

LGG4-Android6

شرکت ال‌جی هنوز اعلام نکرده اندروید ۶.۰ در چه تاریخی برای گوشی‌هایی مانند G Flex 2 عرضه می‌شود.
این شرکت چند روز پیش با معرفی گوشی V10 سر و صدای بسیار زیادی به راه انداخت. گوشی جدید از بدنه‌ای فلزی، دو صفحه نمایش و دو دوربین سلفی بهره می‌برد.

منبع: GSM Aena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    سلام من LG G3 32 GB مدل D855 دارم میخواستم بدونم باسه این مدل اپدیت میاد و اگه میاد کی میاد؟ ممنون میشم اگه جواب بدید

  2. Avatar محمد

    سلام پ کی میاد این اندروید؟ خیلی وقته منتظرش موندیم

  3. Avatar محمد

    سلام من g3مدل ۳۲ گیگ دارم . میخاستم بدونم برا شماره مدل من LG-D855 اپدیت میاد و اگر میاد تاریخش معلوم نیست؟ مرسی از سایت خوبتون

  4. Avatar Alireza

    سلام شما گفتین ۱۳مهر کسانی که گوشی نکسوس دارن میتونن اندروید۶ رو دانلود کنن ولی تا الان نیومده!!بعدا چه تعقیراتی تو گوشی ایجاد میشه؟؟؟ممنونم.

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      به روز رسانی‌ها معمولا به صورت منطقه‌ای ارائه می‌شوند. احتمالا، هنوز نسخه‌ی ۶.۰ برای منطقه‌ی دستگاه شما ارائه نشده. تنها نکسوس‌های ۵ و جدیدتر می‌توانند به اندروید ۶.۰ به روز رسانی کنند.

    2. Avatar کیاوش

      تغییرات درسته مهندس علیرضا جان.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه