لیست محصولات هوآوی که به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شوند، منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید 6.0

شرکت هوآوی به‌تازگی لیستی از محصولاتش را منتشر کرده که قرار است به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی شوند.

شرکت هوآوی لیست اولین سری از گوشی‌هایی که به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شوند را منتشر کرده است. احتمال دارد که در آینده گوشی‌های دیگر این شرکت هم به اندروید مارشمالو به‌روزرسانی شوند.

البته این لیست بیشتر شامل گوشی‌هایی می‌شود که هوآوی در کشور چین آن‌ها را عرضه کرده، اما احتمال دارد که در آینده اندروید ۶.۰ برای نسخه‌ی بین‌المللی این محصولات هم منتشر شود. در این لیست نام گوشی‌های Mate S ،Ascend Mate7 ،P8max ،Ascend G7 ،G7 Plus ،G8 ،‌Honor 7 ،Honor 7i ،Honor 6 Plus ،Honor 6 ،MediaPad X2 ،Honor 4X و Honor 4C مشاهده می‌شوند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که احتمال دارد در آینده هوآوی گوشی‌های دیگری را هم به این سیستم عامل به‌روزرسانی کند. لیست منتشر شده اولین گوشی‌های این شرکت هستند که در آبان ماه به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شوند و در ماه‌های آینده گوشی‌های دیگر هم به این سیستم‌عامل ارتقا پیدا خواهند کرد.

تا این لحظه مشخص شده که شرکت‌های ال‌جی، HTC و سامسونگ قصد دارند برخی از محصولات خودشان را به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی کنند.

منبع:‌ GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    من هواوی ۴ ایکس دارم. هنوز ۵ هم براش نیمده ۶ عجیبه به این زودی بیاد! che2-L11 ورژن گوشیمه

  2. Avatar alireza

    سلام به همه.هر کی میدونه لطفا جواب نویسنده و … میخواستم بدونم لیست گوشی هایی که به اندروید ۵ اپدیت میشن رو یه مدت پیش خوندم گوشی g7 بود ولی برا من نیومد مال من مدلش g7-l01 حالا میخوام بدونم اینم همون موضوعه یا نه این برا همه مدلاش میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه