تاریخ عرضه‌‌ی اندروید ۶.۰ برای گوشی‌های اکسپریا مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Xperia Marshmallow

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سونی اندروید ۶.۰ را در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (۷ مارس) برای گوشی‌های اکسپریا عرضه می‌کند.

سونی اندروید ۶.۰ را در تاریخ ۱۷ اسفند ماه برای گوشی‌های اکسپریا عرضه خواهد کرد.

کاربران گوشی‌های اکسپریا مدت زمان زیادی است که منتظر عرضه‌ی اندروید ۶.۰ برای گوشی‌های خودشان هستند. به نظر می‌رسد که این انتظار مدتی دیگر به پایان می‌رسد. براساس اطلاعاتی که در توییتر شرکت سونی قرار گرفته، جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید در تاریخ ۱۷ اسفند ماه برای گوشی‌های اکسپریا منتشر می‌شود.

در توییتر سونی گفته شده که اندروید جدید برای Z5، Z4 Tablet و +Z3 عرضه می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که اندروید ۶.۰ برای برخی دیگر از گوشی‌های اکسپریا هم منتشر شود. شرکت سونی قبلا گفته بود که اندروید مارشمالو را برای گوشی‌های مختلفی منتشر خواهد کرد. در گذشته گفته شده بود که اندروید جدید برای گوشی‌های Z2، Z3 و Z3 کامپکت در کشورهای ایتالیا، اسپانیا و هلند عرضه می‌شود.

شرکت سامسونگ هم از مدتی پیش اندروید ۶.۰ را برای گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge عرضه کرده و احتمال دارد که در آینده برای گوشی‌های دیگر هم منتشر کند.

Android 6.0

اندروید ۶.۰

در گذشته گفته شد که سهم سیستم عامل اندروید مارشمالو در مقایسه با سایر نسخه‌های این سیستم عامل تنها یک درصد است. به احتمال زیاد با عرضه‌ی این سیستم عامل توسط سامسونگ و سونی سهم استفاده از آخرین نسخه‌ی اندروید بیشتر خواهد شد.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. پارسا

    ادمین جان پس z5 premium چی؟ واسه ی اون کی آپدیت میده؟؟
    جواب بدید لطفا

  2. حسین

    از اچ تی سی چه خبر؟ one E8

  3. دستگیره

    عالی بود

  4. reza

    برای s6 edge مگه عرضه نشده ؟؟
    پس چرا هرچی update now میزنم آپدیت نمیاد ?

    1. علی جوادی

      دوست عزیز همیشه همه ی کمپانی ها;دیرترین آپدیتشون رو برای خاورمیانه ارسال میکنن…معمولا اولین کشور فیلیپینه و بعد از رفع ایرادات نرم افزاری به صورت کامل برای خاورمیانه قابل دسترسیه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه