نسخه‌ی بتا اندروید ۸ برای گلکسی S8 عرضه شد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا شنیده‌اید که آپدیت اندروید ۸ برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود. خبر خوب اینجاست که اگر صاحب یکی از این گوشی‌ها هستید، می‌توانید زودتر از زمان گفته شده، این نسخه‌ی اندروید را دریافت کنید؛ البته نسخه‌ی بتا اندروید Oreo!

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که نسخه‌ی بتا اندروید ۸.۰ اوریو را رسما عرضه کرده است. این نسخه از دیروز ۱۱ آبان (۲ نوامبر) منتشر شده و به زودی برای بازار آمریکا، انگلستان و کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود.  با این حساب بسیاری از کاربران می‌توانند تا قبل سال ۲۰۱۸ گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس را به آخرین نسخه‌ی اندروید به‌روزرسانی کنند. در این گزارش اسمی از گلکسی نوت ۸ برده نشده است.

البته درنظر داشته باشید که این آپدیت (Samsung Experience 9.0 Beta) هنوز نسخه‌ی نهایی اندروید ۸ نیست و تنها به عنوان نسخه‌ی آزمایشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین دور از انتظار نیست که کاربران این گوشی در این نسخه با مشکلاتی روبرو شوند. درحقیقت هدف سامسونگ همین است که با ترغیب کاربران به دریافت آخرین نسخه‌ی اندروید بتواند از طریق گزارش آن‌ها متوجه وجود هرگونه مشکل و باگ شود. به گفته‌ی سامسونگ، این شرکت‌ کره‌ای نهایت تلاش خود را کرده تا تجربه‌ی هیجان‌انگیز و روانی را در این نسخه برای کاربران رقم بزند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شایان شمس

    اینم از طرح کانسپت سونی یاد گرفتا…:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه