اندروید ۸.۱ گوشی‌های گوگل را به دست‌انداز انداخت!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید 8.1

شاید کسی انتظار نداشت که با خرید گوشی‌های گوگل و نصب اندروید جدید با مشکلات مختلف روبر شود؛ چراکه این تصور وجود دارد که گوگل برای محصولات انحصاری خود سنگ تمام می‌گذارد. حالا بگذارید یک پرانتز اینجا باز کنیم و به شما بگوییم که اندروید ۸.۱ برای گوگل دردسرساز شد!

طبق گزارش‌های جدید، بسیاری از کاربران گوشی‌های پیکسل ۲ و ۲ XL و بعضی از مدل‌های نکسوس با نصب آپدیت اندروید ۸.۱ با مشکلاتی روبرو شدند که چندان خوشایند گوگل و کاربرانش نبوده. این مشکل باعث شده تا کاربران نتوانند برای ورود PIN کد گوشی خود، به راحتی صفحه نمایش را به سمت بالا بکشند و این یعنی بروز یک مشکل کوچک و شروع دردسر بزرگ که قفل موبایل‌تان را به سختی باز کنید!

گوگل برای ارتقای امنیت گوشی‌هایش، آپدیت ۸.۱ را عرضه کرد. حالا همین آپدیت کاربران گوشی‌های گوگل را به دردسر انداخته و این شرکت باید هرچه زودتر، یک بروزرسان جدید دیگر برای حل مشکلات گفته شده عرضه کند.

طبق گفته‌ی بعضی از کاربران، قفل گوشی به راحتی سابق و کشیدن صفحه نمایش با یک بار به سمت بالا باز نمی‌شود. برای آنلاک کردن گوشی باید بارها و بارها تلاش کرد تا یکی از تلاش‌ها به نتیجه منجر شود. این مشکل برای نوتیفیکیشن‌های روی صفحه هم صادق است و گاها برای کنار کشیدن آن‌ها باید بارها و بارها تلاش کرد.

این اخبار را در حالی می‌شنویم که گوشی‌های پیکسل ۲ و ۲ XL از نظر مشخصات و طراحی جزو بهترین‌ گوشی‌های ۲۰۱۷ به حساب می‌آیند. با این حال، این چند وقت مشکلات صفحه نمایش، اسپیکر و حالا باز شدن قفل، گوگل و کاربرانش را حسابی به چالش کشیده است. گوگل گفته که حواسش به این مشکلات و پیدا کردن راه‌حل برای آن‌هاست.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    سلام خسته نباشید
    بعد از اینکه اندروید رو آپدیت کردم توی قسمت قفل گوشی نمونه جدید از قفل گوشی رو دیدم و اونم قفل کردن به وسیله جهت های مختلف و منم فعالش کردم ولی متاسفانه بغد از مدتی جهت ها رو فراموش کردم حالا به هیچ وجه اجازه دسترسی رو نمیده لطف کنید منو راهنمایی کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه