اولین اطلاعات از گوشی Honor 5X شرکت هوآوی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی سازمان TENNA شرکت چین اطلاعاتی از محصولی با شماره KIW-AL 10 منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد مربوط به گوشی Honor 5X شرکت هوآوی باشد.

شرکت هوآوی در حال ساخت یک گوشی میان‌رده به نام Honor 5X است که از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد.

شرکت هوآوی اوایل امسال گوشی Honor 4X را معرفی کرده بود و به نظر می‌رسد که قصد دارد مدل جدیدی از این محصول میان‌رده را راهی بازار کند. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی KIW-AL 10 که به احتمال زیاد Honor 5X خواهد بود، از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ را نمایش می‌دهد.
برای این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 405 را در خودش قرار داده است. برای این محصول از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم روی آن دیده می‌شود. این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد و اندروید ۵.۱.۱ روی آن قرار دارد.

به تازگی اطلاعاتی هم از این گوشی در بنچمارک AnTuTu قرار گرفته که امتیاز ۲۰۹۱۶ را به‌دست آورده است. امتیاز منتشر شده بیانگر این است که با محصولی میان‌رده روبه‌رو خواهیم بود. گوشی HTC A9 که یک دستگاه میان‌رده به شمار می‌رود هم در این بنچمارک امتیاز ۴۰۰۰۰ را به‌دست آورده است. البته گوشی A9 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ بهره می‌برد.

گوشی جدید هوآوی به احتمال زیاد برای رقابت با گوشی شیائومی Mi 4i ساخته شده که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ استفاده می‌کند. گوشی Mi 4i امتیاز ۳۴۰۰۰ را در AnTuTu به‌دست آورده است. احتمال دارد که هوآوی تغییراتی را در این محصول به وجود بیاورد تا بتواند بهتر با گوشی‌های دیگر رقابت کند.

سازمان TENNA اعلام کرده که گوشی KIW-AL 10 یک محصول جدید در خانواده Honor شرکت هوآوی خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از آن را مشاهده کنید:

Huawei-model-certified-by-TENAA-and-benchmarked-on-AnTuTu-could-be-the-Honor-5X (1) Huawei-model-certified-by-TENAA-and-benchmarked-on-AnTuTu-could-be-the-Honor-5X (2) Huawei-model-certified-by-TENAA-and-benchmarked-on-AnTuTu-could-be-the-Honor-5X (3) Huawei-model-certified-by-TENAA-and-benchmarked-on-AnTuTu-could-be-the-Honor-5X

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    خواهش میکنم اگه نمیخوایید گوشی رو برای خرید بزارید هرچه زود تر به ما اطلاع بدید چون ما واقعا منتظر این گوشی محبوب honor 5xهستیم.

    باتشکر فراوانm,,d king

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه