اولین اطلاعات از گوشی Z9 سامسونگ با سیستم عامل تایزن لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیستم عامل تایزن به شکل شگفت‌انگیزی موفقیت‌های زیادی را برای سامسونگ به ارمغان آورد و از گوشی‌هایی که با این سیستم عامل عرضه شدند، استقبال زیادی صورت گرفت. سامسونگ فعلا این سیستم عامل را در بازارهای درحال توسعه منتشر کرده و محصولات سطح پایین و میان‌رده را با تایزن عرضه کرده است. موفقیت تایزن باعث شده که سامسونگ به فکر ساخت محصولات جدیدتری با این سیستم عامل باشد. در اطلاعات جدیدی که به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال ساخت گوشی جدیدی با نام Z9 است که فعلا با شماره مدل SM-Z930F شناخته می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی منتشر نشده، اما سایت واردات و صادرت کشور هند گفته که سامسونگ در حال ساخت یک گوشی تایزنی جدید است.

لازم به ذکر است که سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد گوشی Z2 را با سیستم عامل تایزن راهی بازار کند. براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Z2 از صفحه نمایش ۴ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد. دوربین پشت آن ۵ مگاپیکسلی است و یک تراشه‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته است. یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌‌آیند.

البته شایعات می‌گویند که گوشی Z9 از سخت افزار بهتری می‌برد و به عنوان یک تلفن همراه هوشمند سطح بالای تایزنی شناخته خواهد شد.

در حالی که نمی‌دانیم گوشی Z9 در چه تاریخی معرفی می‌شود، سامسونگ گفته تلفن همراه هوشمند Z2 را در تاریخ ۲ شهریور ماه معرفی خواهد کرد.

منبع: tizenexperts

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سام

    سامسونگ داره هوشمند عمل میکنه …جالبه همون که اندروید خورده خورده حذف کنه نشان از پیشرفت و عدم کپی رسانیش رو نشون میده

  2. رامین

    Tizen سیستم عامله بسیار روان و پایداریه یعنی از ریشه بسیار خوب ساخته شده چون بر اساسه سیستم عامله meego هست که یک سیستم عامله فوق العاده روان بود ولی متاسفانه نوکیا ازش پشتیبانی نکرد و به ورطه ورشکستگی رفت که البته tizen هنوز راهه درازی رو داره تا ب تکامله android و ios برسه ولی اگر سامسونگ پشتیبانی خوبی ازش بکنه فروشش زیاد و زیاد تر میشه و کم کم دولوپرها ساخت نرم افزار را در دستور کار قرار میدن و بعید نیست تا یکی دو ساله اینده به ضلعه سوم قدرت در بینه سیستم عامل ها برسه چون واقعا پتانسیلشو داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه