سامسونگ اولین تبلت ویندوز ۱۰ خود را تولید می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در مرداد ماهی که گذشت، وب‌سایت چینی Weibo اعلام کرده بود سامسونگ می‌خواهد یک تبلت طراحی کند که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ کار می‌کند. حالا که تاییدیه‌ی WiFi Alliance و Bluetooth SIG برای این تبلت صادر شده، مطمئن هستیم دستگاهی به نام SM-W700 با سیستم عامل Windows 10 در راه است.

البته این مدل با تبلت دیگری از سامسونگ که SM-T375S نام دارد و آن هم هنوز رونمایی نشده، فرق دارد.

هنوز مشخص نیست که Samsung این تبلت جدید را با چه نامی وارد بازار خواهد کرد اما در اسکرین‌شات تاییدیه پیداست که فعلا به اسم مدل SM-W700 معرفی شده است. این تبلت سامسونگ دارای نمایشگر ۱۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ (یا به گفته‌ی منابع دیگر، ۳۸۴۰ × ۲۴۰۰) پیکسلی است و احتمالا پردازنده‌ی Intel Core M، رم ۴ گیگابایت و در مجموع حدود ۶۰۰ گرم وزن دارد.

مهم‌تر آن‌که گفته می‌شود به همراه این تبلت یک قلم S Pen هم ضمیمه شده تا برای ایده‌پردازی، سرگرمی و کارایی جای مانور بیش‌تری داشته باشد.

تبلت ۱۲ اینچی SM-W700 در لیست کالاهای وارد شد به هند در وب‌سایت Zauba ثبت شده و قیمت ۴۵۵ دلار برای آن لحاظ شده است. البته قیمت درج شده ممکن است اندکی تغییر کند ولی نشان می‌دهد که هزینه‌ی نسبتا متوسطی برای خریداران در نظر گرفته شده است.

می‌توان تصور کرد که این تبلت در نمایشگاه CES امسال معرفی شود اما بعید هم نیست که سامسونگ در فرصت مناسب‌تری که هیاهو کم‌تر باشد، اولین تبلت‌اش با سیستم عامل ویندوز ۱۰ را معرفی کند.

در زیر، اسکرین‌شات‌های تاییدیه‌ی WiFi Alliance و Bluetooth SIG به همراه مشخصات تبلت SM-W700 را می‌ببینید.

windows-10-samsung-tablet-SM-W700--the-Wi-Fi-Alliace..

تاییدیه‌ی Wi-Fi-Alliace

تاییدیه‌ی Bluetooth SIG

تاییدیه‌ی Bluetooth SIG

لیست Zauba

لیست Zauba

‌ ‌

‌منبع: Digital Trends ،Ubergizmo و Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Salam

    من واقعا برای یک سوال پیش اومده چرا تبلت ویندوزی که می سازند یا مثله سرفیس ها خیلی گرون می شه یا اینطوری اینقدر ضعیف میسازن
    مثلا چطوری یدونه cor i 7 ram 8 ssd 128 نمی تونه زیر ۴ میلیون باشه!!!!

  2. Avatar امیر ارسلان

    دوست عزیزی که معتقدی کپی نگه کسی و گلکسی اس۵ اربابه، اون آندروید نیست، اندرویده
    اطلاع رسانی کردم تا دوستان اشتباه نکنن
    یه ذره هم ارباب واسه اس۵ زیاده
    سرباز پایه بوق فک کنم فیتش باشه

  3. Avatar علی جوادی

    دی جی کالای عزیز اخبار مربوط به بروزرسانی آندروید ۶.۰.۱ ارباب بی چون و چرای اسمارت فونهای سال ۲۰۱۴ گلکسی اس ۵ رو منتشر کنید…من دیشب بعد از شنیدن خبرها از طریق OTA یک بروز رسانی ۴۸۶ مگابایتی دریافت کردم و بعد از اتمام دانلود مشخص شد که بروز رسانی امنیتی و بهبود کارایی و باطری دستگاه بوده…بعد از نصب شاهد بهبود قابل توجه باطری و کارایی دستگاه شدم که واقعا عالی بود…چند روز دیگه هم از طریق OTA گوشی در ایران آندروید ۶ بر روی این اسمارت فون برتر ۲۰۱۴ خواهیم بود…با تشکر از دی جی کالای عزیز و خواهشا ثبت بشه تا دوستان اطلاع پیدا کنن

  4. Avatar MoJTABA

    حالا کی میاد میخواستم لنوو واسه کارم بخرم خوب شد اینو دیدم

  5. Avatar OmidX

    دقیقا اسمارت کاور آیپد رو کپی کرده .

    1. Avatar علی جوادی

      جون هر کی دوست دارین این کپی کپی رو از دهناتون درارین…خوب شد یک واژه ی کپی افتاده سر زبونتون…تو چیزی درست کن و بخر که کپی نباشه

    2. Avatar آرمان احمدیان

      تصویری که مشاهده میکنید هیچ ربطی به طراحی تبلت جدید سامسونگ نداره… با یک مقدار جستجو در اینترنت متوجه میشید تصویر تبلیغاتی Tri-Fold Cover with Stand for Galaxy Tab S 10.5 – Belkin هست.
      گرچه… به نظر میرسه شما هر تصویر دیگری هم بود باز میگفتی کپی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه