اولین تریلر فصل دوم کسلوانیا منتشر شد

۹ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فصل دوم کسلوانیا

به زمان عرضه‌ی فصل دوم مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا نزدیک می‌شویم. شرکت نت‌فلیکس هم اولین تریلر فصل دوم کسلوانیا را منتشر کرده است؛ تریلری که از بازگشت قدرتمند این مجموعه‌ی انیمیشنی می‌گوید. این طور که به نظر می‌رسد، باید منتظر مجموعه‌ای طولانی‌تر، اکشن‌تر و عمیق‌تر باشیم.

فصل دوم قرار است در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) از نت‌فلیکس پخش شودو

فصل اول کسلوانیا بازخوردهای مثبت زیادی گرفت، ولی یک اشکال وارد به آن که هم از سوی منتقدان و هم از سوی طرفداران مطرح شد، حجم سریال بود. فصل اول کسلوانیا فقط چهار قسمت بود، در حالی که نت‌فلیکس پس از موفقیت این مجموعه تصمیم گرفت فصل دوم را هشت قسمتی بسازد.

در توضیح فصل دوم سریال کسلوانیا، نت‌فلیکس نوشته است:

«کسلوانیا، که با الهام از مجموعه بازی‌های کلاسیک کسلوانیا ساخته شده، یک داستان تیره و تاریک قرون وسطایی فانتزی است؛ داستانی که قصه‌ی آخرین بازمانده از خانواده‌ی بلمونت را تعریف می‌کند. ترور بلمونت به دنبال جلوگیری از نابودی اروپای شرقی به دست دراکولا، در فصل دوم دیگر تنها نیست و به همراه گروه خود به دنبال راهی برای نجات انسان از انقراض می‌گردد.»

همانطور که گفته بودیم، فصل سوم مجموعه سریالی کسلوانیا هم ساخته خواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده از فصل دوم کسلوانیا را ببینید. فصل دوم قرار است در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) از نت‌فلیکس پخش شود؛ یعنی تمام هشت قسمت در همان روز منتشر خواهند شد.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه