اولین تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی وان‌پلاس ۲

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سال گذشته شرکت وان‌پلاس اولین گوشی هوشمند خود را با نام وان‌پلاس وان و قیمت ۲۹۹ دلار روانه بازار کرد. قیمت پایین و ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی باعث شد که سر و صدای زیادی در بازار به‌پا شود. به این دلیل که کاربران تنها با پرداخت ۲۹۹ دلار می‌توانستند یک محصول سطح بالا در اختیار داشته باشند.

روز گذشته وان‌پلاس نسل جدیدی از گوشی‌های پرچمدار خود به نام وان‌پلاس ۲ را رونمایی کرد. قیمت این پرچمدار چندان زیاد نیست اما امکانات آن همتای پرچمداران برتر در بازار گوشی‌های هوشمند است.

سخت‌افزار قدرتمند و صفحه‌نمایش بزرگ وان‌پلاس وان نظر هر بیننده‌ای را به سمت خودش جلب می‌کرد.این در حالی است که شرکت وان‌پلاس روز گذشته نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند این شرکت را به‌طور رسمی معرفی کرد. وان‌پلاس ۲ جدیدترین گوشی این شرکت محسوب می‌شود که مدل ۱۶ گیگابایتی آن با قیمت ۳۲۹ دلار رونمایی شد. از سوی دیگر دوربین در تلفن‌های هوشمند یکی از نکات با اهمیت محسوب می‌شود. کاربران تلفن‌های هوشمند علاقه زیادی به داشتن یک دوربین‌ با کیفیت در گوشی‌ خود دارند. شرکت وان‌پلاس اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده و در جدیدترین پرچمدار خود تلاش کرده تا یک دوربین بی‌نقص را عرضه کند. در گوشی وان‌پلاس ۲ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. لازم به‌ذکر است که وان‌پلاس یکی از طرفداران سنسورهای سونی محسوب می‌شود، به این دلیل که از سنسورهای این شرکت در دوربین گوشی‌های وان‌پلاس وان و وان‌پلاس ۲ استفاده کرده است. البته باید به این نکته هم اشاره داشت که در گوشی وان‌پلاس وان از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX214 استفاده شده است، اما به‌نظر می‌رسد سنسور دوربین در وان‌پلاس ۲ پیشرفته‌تر از گوشی قبلی است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که در دوربین گوشی وان‌پلاس ۲، برای فوکوس از لیزر استفاده می‌شود. پیش از این شرکت ال‌جی از این قابلیت در گوشی پرچمدار ال‌جی G3 استفاده کرده بود. یکی دیکر از ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس ۲ که به ثبت تصاویری با کیفیت بیش‌تر کمک می‌کند، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است. این پردازنده اجازه می‌دهد تصاویر با سیگنال‌های پردازشی دوگانه و ۱۴ بیتی ثبت شوند. شرکت وان‌پلاس پس از رونمایی رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت، تعدادی تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی منتشر کرده است. البته باید این موضوع را در نظر داشت که تصاویر منتشر شده مشخصا از میان چندین عکس به ثبت رسیده، انتخاب شده‌اند و شرکت وان‌پلاس تلاش کرده تا قدرت دوربین این گوشی را به شکل کامل به نمایش بگذارد. شرکت وان‌پلاس پیش از معرفی رسمی گوشی وان‌پلاس ۲‌ هم تعدادی عکس در انجمن اینترنتی خود به اشتراک گذاشته بود. به‌گفته این شرکت این تصاویر برای مقایسه دوربین وان‌پلاس ۲ با دوربین گوشی‌های پرچمدار آیفون ۶ و سامسونگ گلکسی S6 منتشر شده بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه