اولین تصویر لو رفته از Assassin’s Creed جدید را ببینید

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت با دست پر به نمایشگاه E3 2017 می‌آید. تا امروز شایعه شده که این شرکت قصد دارد قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فارکرای» (Far Cry) و «فرقه اساسین» (Assassin’s Creed) را در این رویداد معرفی کند. گفته شده که فرقه اساسین جدید دنیای بسیار بزرگی دارد و جنگ‌های دریایی هم در آن دیده می‌شود. از همه مهمتر اینکه این قسمت به زمان مصر باستان رفته و قرار است ریشه شکل گیری گروه اساسین‌ها را نشان دهد.

امروز تصویری از این بازی به بیرون درز کرد و براساس اطلاعات منتشر شده این تصویر کاملا واقعی است و دقیقا مربوط به جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های فرقه اساسین می‌شود. این بازی قرار است با اسم Assassin’s Creed: Origins راهی بازار شود. در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته را مشاهده کنید:

 

براساس اطلاعات منتشر شده قسمت جدید مجموعه بازی‌های فرقه اساسین قرار است برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ راهی بازار شود. هنوز مشخص نیست که ایا این بازی برای نینتندو سویچ هم عرضه می‌شود یا خیر.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از این بازی باید تا ماه آینده منتظر بمانیم. از آنجایی که سال گذشته قسمت جدید فرقه اساسین راهی بازار نشد، انتظار از بازی جدید بسیار بالا است.

 

منبع: Reddit
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه