اولین تصویر و ویدیوی لو رفته از Moto X جدید را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

امروز اولین تصاویر و ویدیو از گوشی جدید شرکت موتورولا به بیرون درز کردند. این تصاویر مربوط به مدل جدید گوشی Moto X می‌شود که به احتمال زیاد با نام Moto X 2017 راهی بازار می‌شود. با نگاهی به تصاویر لو رفته متوجه شباهت این گوشی با مدل فعلی Moto Z می‌شود. البته چند ویژگی در آن دیده می‌شود. شایعات می‌گویند که این محصول با ماژول‌هایی که موتورولا برای Moto Z عرضه کرده، سازگار نیست. البته این شایعه در حالی منتشر می‌شود که موتورولا قبلا گفته بود که قصد دارد ماژول‌های بیشتری راهی بازار کند.

طراحی بدنه‌ی Moto X ۲۰۱۷ با خمیدگی خاصی طراحی شده و به نظر می‌رسد که صفحه نمایش ۲.۵ بعدی هم روی آن قرار گرفته است. احتمال دارد که قیمت این محصول کمتر از مدل قبلی خودش باشد. گوشی جدید شرکت موتورولا به پورت micro-USB مجهز شده که البته این موضوع جای تعجب دارد. چرا که موتورولا روی Moto Z از پورت USB Type-C استفاده کرده بود. حتی مدل جدید به پورت ۳.۵ میلیمتری خروجی صدا هم مجهز شده که این مورد هم در Moto Z وجود نداشت.

اطلاعات لو رفته به این موضوع اشاره می‌کنند که Moto X ۲۰۱۷ در ابعاد ۱۵۰در ۷۳.۸ در ۸.۴ میلی‌متر ساخته می‌شود. البته ضخامت قسمت دوربین این گوشی به ۹.۵ میلی‌متر رسیده است. بد نیست بدانید که Moto Z تنها ۵.۲ میلی‌متر ضخامت داشت و یکی از باریک‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آمد.

این گوشی دوربین دوتایی ندارد و بلندگوهای استریو هم برای آن در نظر گرفته نشده است. احتمالا این گوشی یک محصول میان‌رده خواهد بود و به عنوان یک گوشی رده بالا راهی بازار نمی‌شود. شاید این محصول هم در نمایشگاه CES 2017 معرفی شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این گوشی را ببینید:

منبع: androidauthority

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه