اولین جلسه‌ی داوری هایکوکتاب برگزار شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اتمام فرصت دریافت هایکوکتاب‌های ارسالی، پس از بررسی اولیه‌ی آثار، اولین جلسه‌ی داوری این مسابقه در دفتر مرکزی دیجی‌کالا با حضور داوران برگزار شد.

دیجی کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، در راستای ایجاد فضای سرگرمی و فرهنگی برای کاربران خود مسابقه‌ی اینستاگرامی هایکوکتاب را برگزار کرد. اولین جلسه‌ی داوری آثار، هفته‌ی گذشته برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده‌ی کاربران از این مسابقه، با نظر تیم برگزاری و داوران تغییراتی در زمان اعلام نتایج حاصل شد.

به‌این ترتیب از اواسط هفته‌ی آینده، عکس و ویدیوهای انتخاب شده توسط هیئت داوران، در حساب اینستاگرام دیجی‌کالا منتشر خواهد شد تا این آثار با داشتن فرصتی برابر، مورد داوری مردمی قرار بگیرند.

جهت جلوگیری از تاثیر نظر داوران بر آرای مردمی، برندگان هر دو بخش داوری و مردمی، هم‌زمان با هم و پس از پایان مهلت داوری مردمی، معرفی خواهند شد.

سه نفر برتر به انتخاب داوران، به ترتیب برنده یک دستگاه iPhone 6s به همراه ۳۰٪ تخفیف خرید کتاب از دیجی‌کالا، یک دستگاه ساعت هوشمند LG Gwatch به همراه ۳۰٪ تخفیف خرید کتاب از دیجی‌کالا، یک دستگاه پاور بانک Xiaomi 16000mAh به همراه ۳۰٪ تخفیف خرید کتاب از دیجی‌کالا خواهند شد.

در بخش مردمی هم، به انتخاب کاربران به سه نفر نخست، به ترتیب: یک دستگاه iPhone SE، یک دستگاه ساعت هوشمند LG Gwatch و یک دستگاه پاور بانک Xiaomi 16000mAh اهدا خواهد شد.

همچنین،‌ به همه‌ی شرکت‌کنندگان در این مسابقه، یک بن تخفیف ۲۰درصدی خرید کتاب الکترونیک از فیدیبو (Fidibo) تقدیم خواهد شد.

برای دریافت اخبار مسابقه‌ی هایکوکتاب طی روزهای آینده، به دیجی‌کالا مگ سر بزنید.

‌‌‌‌‌

منبع: Digikala

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مریم طربساز

    ممنون از اینکه در راستای ترویج کتابخوانی همچین کاری کردید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه