اولین ساعت اندرویدی لوکس ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد و پس‌فردا عرضه می‌شود

۱۹ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکتی ساعت‌سازی معروف «تگ هویر» (Tag Heuer) از اولین ساعت هوشمند لوکس اندرویدی دنیا رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند که Connected نام دارد، از سیستم عامل Android Wear بهره می‌برد و قیمتی ۱۵۰۰ دلاری دارد. طراحی این ساعت هم از روی مدل TAG Heuer Carrera برداشته شده است و دو شرکت اینتل و گوگل هم در ساخت آن همکاری کرده‌اند.

ساعت Connected قرار است پس فردا، و در روز دوازدهم نوامبر عرضه شود.

پردازنده‌ی این ساعت هوشمند، یک پردازنده‌ی اینتل دو هسته‌ای با فرکانس سرعت ۱.۶ گیگاهرتز است. این ساعت هم‌چنین صفحه‌ی نمایشی ۱.۵ اینچی دارد که از تکنولوژی LTPS LCD استفاده می‌کند. صفحه‌ی نمایش هم‌چنین با یاقوت برای سختی بیشتر پوشانده شده است. وضوح تصویر این صفحه‌ی نمایش ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

TAG-Heuer-2

حافظه‌ی اصلی این ساعت هوشمند یک گیگابایت است و هم‌چنین چهار گیگابایت فضا برای ذخیره‌ی اطلاعات دارد.

ساعت هوشمند شرکت سوییسی Tag Heuer هم‌چنین از سنسورهایی مثل ژیروسکوپ، حسگر گردش و میکروفون هم بهره می‌برد و قابلیت لرزش هم دارد. این ساعت با سیستم‌های بلوتوث ۴.۱ و وای‌فای می‌تواند با دیگر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کند.

TAG-Heuer-3

ساعت هوشمند Connected 52 گرم است و ۱۲.۸ میلی‌متر ضخامت دارد. می‌توان این ساعت را با سیستم‌های عامل اندروید ۴.۳ و iOS 8.2 به بعد هماهنگ کرد.

شرکت Tag Heuer گفته است که اگر از ساعت هوشمند خوش‌تان نیامده است، می‌توانید ساعت را برگردانید، ۱۵۰۰ دلار بیشتر بدهید و جای ساعت هوشمند یک ساعت Carrera بگیرید.

ساعت Connected قرار است پس فردا، و در روز دوازدهم نوامبر عرضه شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه