اولین عکس‌ها از سونی اکسپریا XA با نمایشگر ۲۱:۹ منتشر شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اکسپریا XA ممکن است آن چیزی نباشد که پیش‌تر فکر می‌کردیم. امروز عکس‌هایی جدید از این گوشی منشتر شده که نشان می‌دهد این گوشی نیز مثل پرچمدار آینده سونی یعنی اکسپریا XZ4، از نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ بهره می‌برد.

تصاویر زیر را فردی با نام rquandt در توییتر منتشر کرده و تصاویر قبلی که از گوشی اکسپریا XA منتشر شده بود را نقض می‌کند. بخش پشتی این گوشی، همانند تصاویری است که پیش‌تر دیده بودیم و دوربین دوگانه با چینش افقی در بالای قسمت پشتی گوشی دیده می‌شود. جلوی دستگاه اما شامل تغییرات زیادی شده است.

نمایشگر این گوشی رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ خواهد داشت اما اندازه آن هنوز مشخص نیست. پیش‌تر در شایعات داشتیم که قرار است سونی یک نسخه از این گوشی با نام Xperia XA3 و نمایشگر ۵.۹ اینچی و یک نسخه Ultra با نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی کند. حالا معلوم نیست این عکس‌ها مربوط به کدام مدل از این گوشی‌های سری Xperia XA خواهد بود.

جایگاه سنسور اثر انگشت که در لبه کناری دستگاه قرار گرفته نیز جالب توجه است. نکته عجیب‌تر اما حاشیه بالای نمایشگر است که از حاشیه کناری و پایین دستگاه بزرگ‌تر است. در حال حاضر اکثر گوشی‌های اندرویدی، بر خلاف آیفون‌ها، حاشیه پایینی بزرگ‌تری نسبت به کناره‌ها و بالای نمایشگر دارند اما این موضوع دقیقا در گوشی اکسپریا XA برعکس است. هرچه باشد، سونی می‌تواند ادعا کند که کمترین حاشیه در لبه پایینی نمایشگر بین تمام گوشی‌های اندرویدی را دارد.

از این‌ها که بگذریم، این گوشی قرار است با پردازنده اسنپدراگن ۶۶۰ همراه باشد و با اندروید اورئو عرضه خواهد شد. حافظه رم این گوشی نیز قرار است ۶ گیگابایتی باشد و حافظه داخلی دستگاه هم ۶۴ گیگابایتی است. دوربین اصلی دستگاه نیز ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی از دوربین دوم این گوشی در دسترس نیست. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Sina

    اصولا نباید اندرویدش نسخه ی ۹ باشه؟ در حالی که نسل قبل ۸ بود و قابل ارتقا به ۹ بود.

  2. saeid_biologist

    خدایی سونی گوشیهاش خوشگلن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه