اولین فراری شاسی بلند تاریخ در آستانه تولید انبوه

۲۹ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین شاسی بلند فراری با کد فراری ۱۷۵ در حال توسعه بوده و یکی از ۱۵ مدل جدید این شرکت ایتالیایی است که تا قبل از سال ۲۰۲۳ میلادی به بازار عرضه خواهند شد. تمامی این مدل‌ها براساس دو پلتفرم کاملا جدید ساخته خواهند شد.

اتوکار در مصاحبه‌ای با مدیر فنی ارشد این شرکت، مایکل لایترز، دریافت که یکی از این پلتفرم‌ها به طور عمده برای توسعه ابرخودروهای موتور وسط، نظیر فراری F8 تریبوتو تدارک دیده شده است، در حالی‌که پلتفرم دیگر، به توسعه خودروهای GT موتور جلو و موتور وسط، نظیر شاسی بلند با کد فنی ۱۷۵ اختصاص خواهد یافت. این شاسی بلند با نام فراری Purosangue نیز شناخته می‌شود، اصطلاحی ایتالیایی به معنای اصیل.

خبرگزاری اتوکار در گزارش خود اعلام کرد که سبک طراحی کابین این فراری به طور کامل مشخص و قطعی شده است. از آنجایی‌که هر دو پلتفرم قادر به بهره‌گیری از پیشرانه‌های V8، V6 و V12‌به صورت درون‌سوز یا هیبریدی و پشتیبانی از انواع سبک‌های بدنه هستند، می‌توانیم انتظار تیپ‌بندی رنگارنگی را برای این شاسی بلند ایتالیایی داشته باشیم.

فراری

پیش بینی می‌شود شاسی بلند فراری، چهارنفره بوده و ارتفاع قابل توجهی از سطح زمین داشته باشد. همچنین احتمال می‌رود که این خودرو مجهز به سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم خودکار ارتفاع باشد، نظیر آن‌چه در دی اس ۷ دیده‌ایم. این سیستم به طور معمول بر روی پویایی خودرو در جاده‌ها تمرکز دارد، اما اگر تواناتر از حالت معمول باشد، نظیر آن‌چه در محصولات لندروور به چشم می‌خورد، می‌توانیم به توانایی‌های آفرودی شاسی بلند سریع السیر ایتالیایی امیدوار باشیم.

منبع: autonews

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. shahabmp

    قیافه نهاییش اگه مثل این عکس باشه لقب اولین فراری زشت تاریخ نصیبش میشه!!!

  2. فرشید

    یه جوریه، زشته :/

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه