اولین نتایج بنچمارک GTX 1080 به بیرون درز کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

نسل جدید کارت‌های گرافیکی شرکت NVIDIA دو هفته پیش با سر و صدای معرفی شد و تمام علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری را شوکه کرد. محصول جدید انویدیا بسیار قدرتمند است. آن‌قدر قدرتمند که بازی Doom جدید را روی نهایت کیفیت با ۲۰۰ فریم برثانیه اجرا می‌کند. کارت گرافیکی GTX 1080 دو برابر سریع‌تر از Titan X است و مصرف انرژی آن هم بسیار کاهش پیدا کرده است. حتی دو عدد کارت گرافیکی GTX 980 در حالت SLI هم نمی‌توانند عملکردی مانند این کارت گرافیکی جدید داشته باشند.

در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان به کارت‌های گرافیکی مخصوصا افرادی که در زمینه‌ی Overclock فعالیت می‌کنند، بی‌صبرانه منتظر این محصول هستند، امروز نتایج اولین بنچمارک GTX 1080 به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد که سایت videocardz.com زودتر از سایر رسانه‌ها به این کارت گرافیکی دسترسی پیدا کرده و توانسته جدیدترین محصول انویدیا را در بنچمارک ۳DMark آزمایش کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، فرکانس هسته‌ی این کارت گرافیکی در حالت معمولی ۱۷۳۳ مگاهرتز است که در شرایط خاص به شکل خودکار به حالت Boost با سرعت ۲۱۱۴ مگاهرتز ارتقا پیدا می‌کند.

این کارت گرافیکی روی حالت بوست در بنچمارک ۳DMark در سه حالت FireStrike Performance و FireStrike Extreme  و FireStrike Ultra به ترتیب امتیاز ۲۶۴۵۶، ۱۲۹۲۱ و ۶۲۳۲ را به دست آورده است. این موضوع باعث شده که عملکرد این کارت گرافیکی در Boost بیست و چهار درصد بیشتر از حالت معمولی باشد. کارت گرافیکی GTX 1080 در حالت معمولی هم توانسته امتیازهای ۲۱۸۲۸، ۱۰۳۶۷ و ۴۹۹۸ به دست بیاورد که این میزان هم ۲۱ درصد بهتر از نتایج به دست آمده توسط کار گرافیکی GTX Titan X است.

در ادامه می‌توانید نتایج آزمایش‌های این کارت گرافیکی را مشاهده کنید:

GTX-1080-4-2

منبع: ‌Guru3d

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    عالی بود مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه