اولین نگاه به گوشی بلک‌بری موشن

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بلک‌بری هفته گذشته گوشی موشن (Motion) را رسما معرفی کرد. اولین گوشی ضد آب شرکت بلک‌بری که به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و سخت افزار تقریبا مناسبی هم دارد. این گوشی که جزو میان‌رده‌ّها قرار میگیرد. از هم اکنون در برخی کشورهای خاورمیانه پیش فروش می‌شود. امروز ویدیویی منتشر شده که از زاویه‌های مختلف گوشی موشن را نشان می‌دهد. با دیدن این ویدیو به خوبی می‌توانید با مشخصات ظاهری و قابلیت‌ها آن آشنا شوید.

گوشی BlackBerry Motion به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم دارد. شرکت بلک‌بری از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰p برای گوشی جدید خودش استفاده کرده و سنسور تشخیص اثر انگشت هم دارد.  این گوشی به قابلیت جدیدی به اسم Locker Mode مجهز شده که با سنسور تشخیص اثر انگشت کار می‌کند و به وسیله آن می‌توانید از عکس‌ها و مدارک خودتان حفاظت کنید. این تلفن همراه هوشمند به جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم مجهز شده است.

 

بلک‌بری موشن ۴ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

گوشی بلک‌بری موشن قرار است با اندروید ۷.۰ راهی بازار شود، اما گفته شده که اندروید ۸.۰ هم برایش عرضه می‌شود.

 

منبع: BlackBerry
‌‌‌‌‌‌‌‌‌telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar م

    از دیجی کالامی خواهیم این مدل گوشی رو سریعتر موجود می کنه که با خیال راحت خرید کنیم..
    ممنون

  2. Avatar حمید

    فکر نمیکنم – میان رده ای باشد و قطعا حرفهای زیادی خواهد داشت و سخت افزار و نرم افزار فوق العاده ای دارد — دارای ۳ قابلیت منحصر به فرد

    Smart Lock: این قابلیت این اجازه را به شما می دهد تا برنامه و عملکردهایی را با توجه به مکان (Location) اجرا کنید. مثلا در هنگام رانندگی می توانید با تعبیه کردن یک کلید موزیک اجرا کنید یا زمانی که در خانه هستید با همان کلید عکس بگیرید یا در محل کار ایمیل بفرستید.

    حسگر اثر انگشت: بلک بری Motion قابلیت تشخیص حسگر اثر انگشت دارد. دکمه خانه این گوشی دارای حسگر اثر انگشت می باشد که از این قابلیت برای خرید های خود یا در Locker mode که در ادامه توضیح می دهیم استفاده کنید.

    Locker Mode: با وجود این قابلیت می توانید عکس بگیرید و این عکسها وارد گالری شما نشده و با پسورد (اثر انگشت شما) محافظت می شوند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه