اولین ویدیوی لو رفته از ظاهر گلکسی نوت ۶ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

در حالی که هنوز نمی‌دانیم گلکسی نوت جدید سامسونگ با نام نوت ۶ راهی بازار می‌شود یا نوت ۷، اولین ویدیوی این گوشی به بیرون درز کرد که مربوط به مدل سه‌بعدی آن می‌شود.

گلکسی نوت ۷ از یک صفحه نمایش خمیده از هر دو سمت بهره می‌برد.

به‌تازگی اکانت توییتر OnLeaks@  تصاویر و ویدیوی جدیدی از گلکسی نوت ۶ یا گلکسی نوت ۷ منتشر کرده است. البته این اکانت گفته که سامسونگ گوشی نوت جدید را با نام Galaxy Note 7 راهی بازار می‌کند. در این ویدیو مشخص شده که سامسونگ از طراحی گوشی گلکسی S7 برای ساخت نوت جدید استفاده کرده است. همچنین مشخص شده که نوت ۷ از یک صفحه نمایش خمیده از هر دو سمت بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد از صفحه نمایش خمیده در محصولات بیشتری استفاده کند.

البته به جز صفحه نمایش خمیده تغییر دیگری در این تلفن همراه هوشمند مشاهده نمی‌شود. قلم آن همانند مدل قبلی در گوشه‌ی سمت راست پایین گوشی دیده می‌شود. البته در ویدیوی لو رفته این تلفن همراه هوشمند چیزی از مشخصات سخت افزاری این محصول مشخص نشده و نمی‌دانیم که سامسونگ چه ویژگی‌هایی روی نوت جدید قرار داده است.

البته شایعات می‌گویند که این گلکسی نوت ۷ از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی AMOLED‌ با کیفیت QHD بهره می‌برد و به احتمال زیاد ۶ گیگابایت رم و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که سامسونگ می‌خواهد عضو جدید گوشی‌های سری نوت را در اواخر مرداد ماه معرفی کند. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوی منتشر شده از گلکسی نوت ۷ را مشاهده کنید. البته تصاویر کیفیت مناسبی ندارند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar zakieh

    سلام. نوت ۶ یا ۷ کی به بازار ایران میاد ؟؟؟؟؟
    اگه کسی خبر داره لطفا جواب بده . ممنون میشم .

  2. Avatar mma samsung

    با سلام خدمت دوستان
    کسی که پشت آیفون رو میگیره به دلیل پولدار بودن شرکت ش هست آیفون توی ایران هیچ کاربردی نداره و بقیه گوشی ها پوچ من از نوت تا نوت ۵ رو دیدم و خریدم و آیفون از s تا S6 هیچ تغیری به غیر از اثر انگشت و بزرگی نکرده اما سامی رام دوربین روزولیشن اندازه صفحه و اثر انگشت و آندروید و … را افزایش داده و طراحی زیبا و بسیار با دوام رو داره اما من گیرم s7edge بگیر یا Not7 تاریخ عرضه نوت ۷ کی هست ممنون میشم جواب بدین

  3. Avatar آرش

    سلام نظرم در مورد اپل مثل یه جزیرست سامسونگ اگه گرون بگیری که خوبه نت بهترین شاهکار سامسونگه، سونی اول خوب وقتی خریدی بعد میفهمی افتضاحست هواوی واسه مبتدیاست الجی پر امکانات اما ضعیفه در کل نت بهترین گوشی دنیاست اینارو تجربی و با تحقیق گفتم/راستی نت ۶ کی رونه ی بازار میشه؟ ممنون میشم جواب بدین

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه