اولین پوستر رسمی گوشی میت ۹ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هواوی قصد دارد تا مدتی دیگر گوشی میت ۹ را معرفی کند. محصولی که در چند روز گذشته کلی شایعه و خبر از آن شنیدیم. این گوشی در چند مدل راهی بازار می‌شود که یکی از مدل‌های آن قیمت بالایی دارد. حالا شرکت هواوی تصمیم گرفته که خودش به شکل رسمی اولین پوستر تبلیغاتی این محصول را منتشر کند تا هیجان در بین کاربران بیشتر شود.

البته در این تصویر چیزی از ظاهر گوشی مشخص نیست و روی آن عبارت «‌یک قدم به جلو»‌ (A Step Ahead) دیده می‌شود. هواوی کلی ویژگی جدید به گوشی میت ۹ اضافه کرده که یکی از آن‌ها استفاده از تراشه‌ی Kirin 960 است. در آزمایش‌‌های مختلفی که از این تراشه گرفته شده، مشخص شد که تنها تراشه‌ی A10 شرکت اپل از این محصول قوی‌تر است و Kirin 960 یکی از قوی‌ترین تراشه‌های بازار به حساب می‌آید.

Huawei-teaser

پوستر هواوی میت ۹

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی میت ۹ با صفحه نمایش ۵.۹  اینچی FullHD راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده که یکی از مدل‌های آن شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. براساس اطلاعات لو رفته، دوربین این تلفن همراه هوشمند از قابلیت زوم اپتیکال تا ۴X بهره می‌برد که قطعا برای علاقه‌مندان به عکاسی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که میت ۹ یک مدل پرو خواهد داشت که از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد.

گوشی میت 9 پرو با صفحه نمایش خمیده

گوشی میت ۹ پرو با صفحه نمایش خمیده

منبع: GizmoChina

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar mohammad

    کی وارد ایران میشه

  2. Avatar Next is Now

    بهتره بگیم samsung mate 9

  3. Avatar سعید غفاری

    خدایا یه پولی برسوووون… بخریمش

  4. Avatar روزبه

    پشت htc بغل apple جلو سامسونگ
    انصافا خوشگله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه