[CES 2016] اپلیکیشن هیوندای برای راننده‌های ناشی

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Hyundai augmented reality app

شرکت «هیوندای» (Hyundai) یک برنامه‌ی «واقعیت افزوده» (Augmented Reality) درست کرده که کاربران با نصب آن روی تلفن‌های همراه هوشمند یاد می‌گیرند به چه شکل باید از اتومبیل‌های این شرکت استفاده کنند.

برنامه‌ی Virtual Guide شرکت هیوندای از ماه آینده برای اتومبیل‌های Sonata عرضه می‌شود.

کافی است که این برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت موتور اتومبیل یا داخل داشبورد ببرید. برنامه به خوبی قسمت‌های مختلف موتور را به کاربر نشان می‌دهد. به طور مثال از طریق این نرم‌ افزار متوجه می‌شوید که به چه شکل می‌توان فیتلر هوای خودرو را تعویض کرد.

تمام قسمت‌های اتومبیل در محیط این برنامه مشخص می‌شوند و با لمس کردن آن‌ها در موبایل می‌توان درباره‌ی قطعات مختلف اطلاعات بیشتری به‌دست آورد. این برنامه قدم به قدم کاربران را راهنمایی می‌کند تا بتوانند اتومبیل خودشان را در اندازه‌ی معمولی نگهداری و سرویس کنند.

خودروی سوناتا شرکت هیوندای

خودروی سوناتا شرکت هیوندای

همچنین با وارد شدن به داخل اتومبیل هم می‌توانید درباره‌ی عملکرد دکمه‌های مختلف اطلاعات به‌دست بیاورید و یاد بگیرید که به چه شکل می‌توان تلفن همراه هوشمند را به سیستم بلوتوث خودرو متصل کرد.

ساخت شدن چنین اپلیکیشنی می‌تواند جایگزین مناسبی برای دفترچه‌ی راهنمای خودرو باشد و به کاربران کمک می‌کند که اطلاعات ابتدایی از خودروی خودشان داشته باشند. این برنامه که Virtual Guide نام دارد از ماه آینده عرضه می‌شود و روی مدل‌های سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ خودروهای «سوناتا» (Sonata) و سایر اتومبیل‌هایی که در آینده از سوی هیوندای عرضه می‌شود، کار می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از نحوه‌ی کار کردن این اپلیکشین جدید هیوندای را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

CES_2016_Slider_02

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    ماشین رو بی خیال…اون گوشی لوکس و زیبا و منحصر به فرد رو تماشا کن…الان که دنیای تکنولوژی سر تعظیم در برابر تکنولوژیهای سامسونگ فرود آورده…چند سال دیگه هم هیوندای و کیا محصولاتی روانه بازار میکنن که از مدعی های صنعت خودرو سازی هم پیشی گرفتن و یکه تاز خواهند شد…
    با تشکر

  2. Avatar علی شیرمحمدی

    هیوندای کارش درسته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه