اپلیکیشن سلفی مایکروسافت را دانلود کنید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت سال گذشته اپلیکیشن مخصوصی  برای عکاسی سلفی روی پلتفرم‌های iOS‌ منتشر کرد. این برنامه ویژگی‌های اصلی دوربین سلفی گوشی‌های لومیا با سیستم عامل ویندوز موبایل را پیش روی کاربران قرار می‌داد. همچنین از الگوریتم خاصی استفاده می‌کرد که باعث می‌شد دوربین متوجه صورت، سن و جنسیت افراد هم ‌بشود. حالا شرکت مایکروسافت این برنامه را برای گوشی‌های اندرویدی هم عرضه کرده و کاربران می‌توانند آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنند.

مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که اپلیکیشن سلفی این شرکت می‌تواند عکس‌‌های زیبا و بسیار طبیعی ثبت کند. همچنین چندین فیلتر مختلف دارد که کاربران به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانند تصاویر خاصی داشته باشند.

اگر می‌خواهید تجربه‌ی جدیدی از عکاسی سلفی به دست بیاورید، بد نیست که این برنامه را از فروشگاه اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود از اپ استور

دانلود اپ اندروید

حتی برای آشنایی با ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید. در این ویدیو به خوبی عکس‌های سلفی معمولی با عکس‌‌هایی که با این اپلیکیشن گرفته می‌شوند، مقایسه می‌شوند.

 

منبع: mspoweruser

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مجیداسدی

    خیلی مزخرف بود ۶۷ مگابایت حجمشه! بعد فقط ۱۳ تا افکت داره حتی از خودش قسمت دوربین نداره و با برنامه ی دوربین خود گوشی عکس میگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه