اپلیکیشن واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مایکروسافت در راه است

۱۸ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت به‌تازگی لیست کاری جدیدی منتشر کرده در آن به ساخت یک برنامه اسکن سه‌بعدی و واقعیت افزوده برای گوشی‌های موبایل اشاره شده است. البته در این لیست کاری مشخص نشده که برنامه جدید مایکروسافت برای چه گوشی‌های ساخته می‌شود.  این شرکت چند ماه پیش در یک ویدیوی تبلیغاتی به این موضوع اشاره کرده بود که در حال ساخت چنین نرم‌افزاری است؛ اما چیزی آن نمی‌دانستیم. این ویدیو را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

در دقیقه ۱:۳۳ ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید که کاربر یک گوشی سامسونگ در اختیار دارد و برنامه‌ای را اجرا می‌کند. پس انتظار می‌رود که این اپلیکیشن مخصوص مایکروسافت برای گوشی‌های اندرویدی هم ساخته شود. همچنین نباید این موضوع را نادیده بگیریم که مایکروسافت صاحب کلی پتنت مختلف روی سیستم عامل اندروید است که از آن‌ها پول به دست می‌آورد. پیش بینی شده درآمد مایکروسافت از پتنت‌های اندرویدی‌ که دارد به ۸.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ برسد.

مایکروسافت اعلام کرده که برای ساخت این برنامه به دنبال چند مهندس جهت سرپرستی یک تیم می‌گردد که با دیدگاه خلاقانه‌اش بتواند تجربه‌ بهتری برای کاربران خلق کند.

در ادامه به این موضوع اشاره شده که این اپلیکیشن می‌تواند تصاویر را به صورت ۳D اسکن کند. همچنین مضامین واقعیت افزوده می‌توانند با محیطی که دوربین اسکن کرده در تعامل باشند. هنوز مشخص نیست که این برنامه کی راهی بازار می‌شود؛ اما احتمال دارد که در تاریخ ۱۷ اکتبر باشد. در این تاریخ به‌روزرسان پاییزی ویندوز ۱۰ به همراه هدست‌های واقعیت ترکیبی مایکروسافت عرضه می‌شوند.

منبع: mspoweruser

‌‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه