اپل آی‌مک‌های جدید را معرفی کرد

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل نسل جدیدی از کامپیوترهای آی‌مک را در WWDC معرفی کرد. محصولاتی که با سخت افزار قدرتمندی راهی بازار خواهند شد. براساس اطلاعات منتشر شده این محصولات با نسل هفتم تراشه Kaby Lake شرکت اینتل راهی بازار می‌شوند. همچنین گفته شده که آی‌مک‌های جدید صفحه نمایش بسیار با کیفیتی دارند که ۴۳ درصد نور بیشتری تولید می‌کنند.

آی‌مک‌های جدید در مدل‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. یک مدل صفحه نمایش ۲۱.۵ اینچی دارد که می‌توان رم آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد. مدل ۲۷ اینچی این محصول هم ۶۴ گیگابایت رم دارد. آیمک‌های جدید شرکت اپل به دو عدد پورت USB Type-C مجهز شده‌اند.

مدل ۲۱ اینچی این محصول از کارت گرافیکی Intel Iris Plus 640 بهره می‌برد. البته مدل ۲۱.۵ اینچی با صفحه نمایش ۴K هم عرضه می‌شود که این مدل از کارت گرافیکی Radeon Pro 555 و ۵۶۰ بهره می‌برد. مدل ۲۷ اینچی که صفحه نمایش ۵K روی آن دیده می‌شود هم از کارت‌های گرافیکی Radeon Pro 570، ۵۷۵ و ۵۸۰  که ۸ گیگابایت رم دارند راهی بازار می‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که قدرت کارت گرافیکی Radeon Pro 580 نزدیک به کارت گرافیکی Nvidia 1060 است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این کامپیوترها از هدست‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده مدل ۲۱.۵ اینچی را می‌توانید با قیمت ۱۰۹۹ دلار خریداری کنید. همین مدل با صفحه نمایش ۴K نزدیک به ۱۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. این آی‌مک‌ها از امروز راهی بازار خواهند شد.

 

منبع: theverge
telegram_ad2_1

 

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    خیلی انتظارات از مک بالاتر بود که بتونه بزنه رو دست سرفیس استودیو ولی فقط تغییر ظاهری رنگ سیاه بود اونم برای ایمک پرو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه