اپل در امارات دو فروشگاه تاسیس کرد

۱۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل تا به امروز فروش محصولات‌اش را در کشور امارات متحده‌ی عربی به نمایندگی‌های‌اش واگذار کرده بود، اما این شرکت برای اولین بار شخصا فروشگاهی در امارات تاسیس کرده است. مدت‌ها بود که خبر تاسیس دو فروشگاه جدید اپل در امارات شنیده می‌شد، که این اخبار در روز پنج‌شنبه به واقعیت پیوستند.

با احتساب امارات، تعداد کشورهایی که اپل در آن‌ها فروشگاه دارد به ۱۸ کشور می‌رسد.

اپل دو فروشگاه در امارات تاسیس کرده است که یکی در ساختمان Mall of the Emirates شهر دبی و دیگری در Yas Mall شهر ابوظبی است.

شایعات پیش از این خبر از ساخت بزرگ‌ترین فروشگاه اپل در دبی داده‌ بودند، اما Gulf News می‌گوید که فروشگاه تاسیس شده تنها ده هزار فوت (سه هزار متر) مساحت دارد. یعنی فروشگاه Covent Garden شهر لندن با ۴۰ هزار فوت (۱۲ هزار متر) مساحت، هنوز هم بزرگ‌ترین فروشگاه اپل باقی می‌ماند.

Apple-Store-Dubai

فروشگاه اپل در دبی

برندهای بزرگ و لوکس در امارات کم نیستند. فروشگاه اپل هم به راحتی می‌تواند در کنار فروشگاه‌های Emporio Armani یا Burberry جای بگیرد. اپل با موقعیتی که دارد می‌تواند به راحتی اپل واچ ۱۷ هزار دلاری‌اش را به اماراتی‌ها تبلیغ کند.

اپل از سال ۲۰۰۱ شروع به راه اندازی فروشگاه کرده است. با احتساب امارات، تعداد کشورهایی که اپل در آن‌ها فروشگاه دارد به ۱۸ کشور می‌رسد.

منبع: Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. متین

    خب اونا پولدارترین مردمان دنیان معلومه اپل باید گرانترین محصولشو به اماراتی ها بفروشه

  2. مهدی

    چرا تو ایران همچی چیزی نمیسازن واقعا لازمه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه