اپل در به‌روزرسانی جدید، ضعف امنیتی WiFi را برطرف کرد

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یادتان باشد، شرکت اپل نسخه‌ ۱۰.۳ iOS را منتشر کرد. این نسخه جزو یکی از مهم‌ترین به‌روزرسان‌ها قبل از انتشار iOS 11 به حساب می‌آید. در این نسخه شاهد بهبودهایی در بخش‌های مختلفی مثل رفع حفره‌ امنیتی در مرورگر سافاری بودیم. اما با این حال، به نظر می‌رسد در همین نسخه موردی مهم از قلم افتاده بود که اپل تصمیم گرفته که نسخه iOS 10.3.1 را برای کاربرانش عرضه کند. در پیام این به روزرسانی آمده که تعدادی از باگ‌ها رفع شده و امنیت آیفون یا آیپد شما هم ارتقا پیدا کرده است.

اگرچه شرکت اپل اشاره‌ای مستقیم نکرده که در این نسخه، چه موردی را در بخش امنیت ارتفا داده، اما در منابعی گفته شده که ضعف امنیتی در Wifi باعث شده که اپل این به‌روزرسان را در اختیار کاربرانش قرار دهد. پیش از این، یکی از اعضای تیم مهندسی پروژه Zero گوگل، متوجه مشکلی در زمینه‌ی WiFi محصولات اپل شد. به همین دلیل، اپل هم تصمیم گرفت که به‌روزرسانی جدیدی را با رفع این مشکل امنیتی منتشر کند.

هنوز گزارشی مبنی بر سواستفاده از این ضعف امنیتی به گوش نرسیده، بنابراین می‌توانیم احتمال بدهیم که احتمالا کاربری قربانی ضعف امنیتی و هک نشده است. با این حال، اگر شما کاربر آیفون یا آیپد هستید، بهتر است که این به‌روزرسانی را دریافت کنید؛ چراکه خیالتان از بابت هرگونه هک شدن از این ضعف امنیتی راحت می‌شود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. میلاد

    این مشکل بهم ریختگی فونت ایفون تو اپ ۱۰.۳ خیلی اذیت میکنه چیکارش میشه کرد حتی با چرخش صفحه هم درس نمیشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه