اپل در آینده محصولاتش را از مواد بازیافت شده خواهد ساخت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل یکی از سبزترین شرکت‌های تکنولوژیک امروز است. این یعنی شرکت اپل همواره سعی بر حفظ طبیعت و محیط زیست دارد. اپل برای ساخت محصولات و دستگاه‌های سبز تا جایی که ممکن است تلاش می‌کند. این چیزی است که اپل به آن افتخار کرده و آن را به مشتریانش یادآوری می‌کند. با این حال هنوز بعضی از مواد تشکیل‌دهنده‌ی محصولات این شرکت چندان سازگار با محیط‌ زیست نیستند.

این به خاطر این است که برای دستیابی به گروهی از مواد خاص باید زمین را حفاری کرد. چیزی که به طبیعت آسیب می‌زند. اپل در سال ۲۰۱۷ گزارشی از مسئولیت محیط زیستی منتشر کرده و گفته است که می‌خواهد این مسئله را تغییر دهد. اپل قول داده است روزی برسد که دیگر برای تهیه مواد اولیه از معادن استفاده نکند. این شرکت در نظر دارد از مواد بازیافت شده استفاده کند.

اپل در مصاحبه‌ای با Vice می‌گوید «ممکن است دست کشیدن از معادن دیوانگی به نظر بیاید ولی ما روی آن کار می‌کنیم. ما به سمت یک چرخه‌ی بسته‌ی مواد می‌رویم. روزی خواهیم توانست محصولاتی بسازیم که تنها با مواد بازیافت شده ساخته ‌شده‌اند. برای مثال از گوشی قدیمی شما استفاده می شود.»

لیزا جکسون، معاون محیط‌ زیست، سیاست‌ها و طرح‌های اجتماعی اپل گفته است: «در واقع ما در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید هستیم. پروژه‌ای برای رسیدن به یکی از اهداف اپل که هنوز به طور کامل راه دست‌یابی به آن را نیافته‌ایم. البته هنوز نگرانی‌هایی وجود دارد اما این پروژه برای ما بسیار مهم است. چراکه ما بر این باوریم تکنولوژی باید به این سمت برود.»

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه