اچ‌تی‌سی در پاییز امسال گوشی مبتنی بر بلاک‌چین را عرضه می‌کند

۲۰ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اچ‌تی‌سی

یکی از مقامات اچ‌تی‌سی طی یک مصاحبه با سایت The Verge گفته که گوشی Exodus که اولین گوشی مبتنی بر فناوری بلاک‌چین این شرکت به حساب می­‌آید، در فصل پاییز عرضه می‌شود. در این مصاحبه، این مقام همچنین اعلام کرده قیمت این گوشی تقریبا مشابه قیمت گوشی Sirin Labs Finney خواهد بود که یک گوشی مبتنی بر بلاک‌چین محسوب می­‌شود و قیمت آن ۹۹۹ دلار است. او همچنین ابراز امیدواری کرده که این گوشی در سرتاسر جهان عرضه می­‌شود، اما با توجه به قوانین دولت چین، در این کشور عرضه‌ی این گوشی به احتمال زیاد محقق نخواهد شد.

هر گوشی به‌عنوان یک گره در شبکه‌ی بلاک‌چین انجام وظیفه می‌کند.

چند ماه پیش در مورد ساخت این گوشی خبردار شدیم، گوشی هوشمندی که از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پشتیبانی خواهد کرد و هر گوشی به‌عنوان یک گره در شبکه‌ی بلاک‌چین انجام وظیفه می‌کند. گوشی Exodus شرکت اچ‌تی‌سی همچنین می‌تواند بازی CryptoKitties که مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است، اجرا کند؛ البته باید خاطرنشان کنیم که بسیاری از گوشی‌های اچ‌تی‌سی از پس اجرای این بازی برمی‌آیند.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصه‌های این گوشی در دست نداریم. برای مبلغ ۱۰۰۰ دلار، چنین گوشی هوشمندی باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد تا بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند. در حال حاضر، گران‌ترین مدل جدیدترین پرچم‌دار این شرکت، اچ‌تی‌سی U12 پلاس، ۸۴۹ دلار قیمت دارد.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه