اکسپریا Z6 دو مدل مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسپریا Z6

سونی در سال ۲۰۱۶ میلادی دو گوشی هوشمند اکسپریا Z6 مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ ارایه خواهد داد.

در این گوشی‌ها برای داشتن یک ظاهر جدید و متفاوت، از فلز زیادی استفاده خواهد شد.

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، طبیعتا به سال ۲۰۱۶ هم فکر می‌کنیم و این سوال برای‌مان پیش می‌آید که شرکت‌های سازنده‌ی گوشی چه برنامه‌ای دارند و چه محصولاتی می‌خواهند معرفی کنند. نسل بعدی گوشی‌های رده‌بالای سونی تاکنون موضوع شایعات مختلفی بوده است. در مهم‌ترین این شایعات گفته شده که خانواده‌ی اکسپریا Z6 در پنج مدل عرضه خواهد شد و اندازه‌ی نمایشگرهای آنها بین ۴٫۰ تا ۶٫۴ اینچ است.

اما منابع خبری چینی اخیرا اطلاعات متفاوتی می‌دهند. براساس آنها، روی هم رفته چهار دستگاه از این سری عرضه خواهد شد که دو دستگاه از آنها مدل مهمی هستند. این بدین معنی است که خبری از گوشی هوشمند ۴ اینچی Z6 مینی نخواهد بود. این سری از اکسپریا Z6، اکسپریا Z6 کامپکت، Z6 پلاس و Z6 آلترا تشکیل خواهد شد. در این شایعه همچنین عنوان شده که دو دستگاه از خانواده‌ی Z6 بالارده خواهند بود در آنها از تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد.

علاوه بر این گفته می‌شود، این دو دستگاه رده بالا با فاصله‌ی زمانی وارد بازار خواهند شد؛ یکی در ماه ژوئن (خرداد ماه) و دیگری در ماه اکتبر (مهر ماه). از نظر طراحی و ظاهر هم گفته شده که در این گوشی‌ها برای داشتن یک ظاهر جدید و متفاوت، از فلز زیادی استفاده خواهد شد.

شاید در جریان رویداد مطبوعاتی سونی در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکترونیکی مصرفی (CES 2016) که در پانزدهم دی ماه برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری درباره‌ی این موضوع به دست بیاوریم.

منبع: G For Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar moh

    اسنپ دراگون ۸۲۰ غول جدید منتظر تراشه جدید سامسونگیم!!! فعلا که اسنپ قوی تره

    1. Avatar محمد

      سامسونگ متاسفانه فقط تبلیغ زیادی می‌کنه
      تو میان رده ها که خرابی زیاد داره و توی پرچمدار هم اگزینوس هنوز حریف اسنپ دراگون نشده فقط مدام تبلیغ و و گاهی تخریب برند های دیگه واسه پولی که برای سامسونگ میدیم بهتره که با اسنپ دراگون تولید کنه یا حداقل اگر اگزینوس کار میکنه ارزانتر بفروشه که برای ما بصرفه باشه

      1. Avatar علی جوادی

        دوست عزیز اسنپ دراگون هیچ برتری نسبت به اگزینوس سامسونگ نداره و در خیلی موارد ضعیف تر عمل میکنه…اولین پردازنه ی ۱۴ نانومتری دنیا رو سامسونگ در سال ۲۰۱۵ در غول گوشیها اس ۶ به دنیا معرفی کرد و در سال ۲۰۱۶ اسنپ دراگون به این تکنولوژی رسیده که اگه دوستان اپلی بودن میگفتن اسنپ دراگون کپی کرده..چون از نظر اونا همه چیز کپی از روی اپله…بگذریم در گلکسی اس ۵ پردازنده اگزینوس از اسنپ دراگون با فاصله ی زیادی برتر بود و تو نقد و بررسی دی جی کالای عزیز هم تاکید شده بود…
        ثبت بشه دی جی کالای عزیز

  2. Avatar farbod

    به نظرماستراتژی سونی برای تولید پرچمدار اشتباهه.چون هر شش ماه یکبار گوشی نمیتونه پیشرفت چشمگیری از خودش نشون بده و شبیه مدل قبلی میمونه.در ضمن هیجان و انتظار برای دیدنش و همینطور خریدش پایین میاد.

    1. Avatar محمد

      بله دقیقاً .
      من خودم طرفدار سونی هستم ولی با اینکار سونی به فروش محصولاتش ضربه میزنه و در ضمن باعث یکنواختی محصولاتش میشه

    2. Avatar paeezvash

      دوست عزیز اپل هم داره ۶ ماهی یک مدل میده بیرون!!!۱
      سامسونگم همینطور!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه