جزییات بالای اکشن فیگور ۴۰۰ دلاری فال‌آوت۴ را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه

طرفداران مجموعه بازی‌های فال‌آوت، روی مجموعه‌ی مورد علاقه‌شان حساسیت زیادی دارند؛ طوری که یک مجسمه‌ی معمولی جواب کارشان را نمی‌دهد. اخیرا شرکت ژاپنی ThreeZero از یک اکشن فیگور مختص بازی فال‌آوت۴ رونمایی کرده است. این فیگور که ۳۶٫۸ سانتی‌متر ارتفاع دارد، حدود ۴۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

می‌توان با پرداخت ۲۰ دلار بیشتر، یک مینی‌گان هم به همراه فیگور دریافت کرد.

این اکشن فیگور، یک زره Power Armor است. شرکت ThreeZero می‌گوید که این اکشن فیگور را می‌توانید با جزییات بالایی تکان دهید. این فیگور ۳۵ مفصل جداگانه دارد که اجازه می‌دهند آن را به هر شکلی که می‌خواهید در بیاورید. انگشت‌های این فیگور هم کاملا تکان می‌خورند.

با این حال،‌ بهترین بخش این فیگور، قابلیت جدا کردن بخش‌های مختلف زره است. می‌توان تمام تکه‌های این زره را جدا کرد. حتی یک سر جداگانه هم در بسته قرار داده شده است تا اگر از کلاه زره لذت نبردید، آن را با یک سر معمولی عوض کنید.

شرکت ThreeZero گفته است که درست مثل بازی فال‌آوت۴، می‌توان قسمت‌های مختلف این زره را جدا و با مدل‌های دیگری که بعدا عرضه خواهند کرد، جایگزین کرد.

یک اسلحه‌ی AER-9 Laser Rifle هم به همراه این اکشن فیگور عرضه می‌شود. با این حال، می‌توان با پرداخت ۲۰ دلار بیشتر، یک مینی‌گان هم به همراه فیگور دریافت کرد.

می‌توانید در ادامه تصاویر این اکشن فیگور را ببینید.

بازی فال‌آوت۴ (Fallout 4) در روز ۱۱ نوامبر سال گذشته‌ی میلادی (۱۹ آبان) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه