ایده‌ی جدید اپل: صفحه نمایش دور تا دور گوشی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه گذشته، اپل ایده‌های عجیب و غریبی از آیپد ثبت کرد؛ ایده‌هایی که شکل‌های کاملا متفاوت از آیپدهای امروزی داشتند. این شرکت، باز هم ایده‌های جدیدی به ثبت رسانده است. گواهی‌های ثبت شده‌ی جدید اپل، یک دستگاه الکترونیکی همراه را به تصویر می‌کشند که صفحه‌ی نمایش‌اش، دور تا دور آن را پوشانده است.

اپل در همین ایده‌اش، بالای گوشی را مثل LG G5 به صورت ماژولار طراحی کرده.

البته این ایده‌ی ثبت شده، چندان هم جدید نیست. اولین ایده‌ای که چنین صفحه‌ای را نشان می‌داد، برای اولین بار توسط اپل در سال ۲۰۱۱ ثبت شد و این شرکت توانست در سال ۲۰۱۴ گواهی ثبت‌اش را دریافت کند. با این حال، اپل مدام در حال بروزسانی ایده‌های‌اش است.

این طور که از ایده‌ی ثبت شده پیداست، اپل تکنولوژی صفحه‌ی نمایش را به ثبت نرسانده، بلکه این شرکت نحوه‌ی ساخت یک گوشی با صفحه نمایش خمیده‌ی OLED را توضیح داده است. این صفحه نمایش هم‌چنین با یک شیشه‌ی خمیده پوشانده شده که کل سطح گوشی را گرفته است.

نمی‌دانیم چنین گوشی‌اش، مثلا دوربین‌اش در کجا جای می‌گیرد، اما اپل در همین ایده‌اش، بالای گوشی را مثل LG G5 ساخته است؛ یعنی بالای گوشی با ماژول‌های مختلف جا به جا می‌شود.

می‌توانید در ادامه، تصاویر ایده‌ی ثبت شده‌ای اپل را ببینید.

apple-patent-1.0 apple-patent-2

‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Apha1

    خوب اگر قرار باشه که دور تا دور گوشی صفحه نمایش باشه، خوب دوربین اصلی و دوربین دوم هم یکی میشه و از قسمت پشت گوشی برای نگاه کردن تصویر استفاده میشه!!
    اقای میرزایی ببخشید این سوالو اینجا میپرسم!! من میخوام سری متال گیر رو بازی کنم ولی تعدادش زیادو قاطی پاطیه!! کدوما رو باید بازی کنم تا کل داستان رو بدونم؟؟

  2. Ali S

    این که قطرش ۴۰ متره
    تازه پشت گوشی به چه درد میخوره

  3. behzad

    این طرح نمایشگر دور تا دور گوشی رو چند سال پیش یه شرکت دیگه ثبت کرده بود. یادم نیست ایسر بود یا لنوو، حتی یه نمونه هم ساختن ازش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه