سامسونگ در هند ایستگاه خورشیدی شارژ موبایل راه‌اندازی می‌کند

۷ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های مختلف معمولا ایستگاه‌های عمومی شارژ گوشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا هنگامی که کاربران بیرون هستند، بتوانند دستگاه‌های خود را در آن مکان‌ها شارژ کنند.

شرکت سامسونگ برای اولین بار ایستگاه‌های خوشیدی شارژ موبایل در کشور هند معرفی کرده است.

هرچند که با افزایش تمرکز بر انرژی تجدیدپذیر و پایدار، سامسونگ دست به حرکت جالبی زده و یک ایستگاه خورشیدی برای شارژ موبایل در کشور هند معرفی کرده است.

براساس گفته‌ی مسوولان سامسونگ، این اولین بار است که یک ایستگاه‌ خورشیدی شارژ موبایل معرفی شده و ظاهرا حفظ و نگه‌داری آن هم آسان خواهد بود. براساس آن چیزی که در گذشته دیده شده، شارژ خورشیدی سرعت پایینی دارد؛ اما مسوولان سامسونگ ادعا می‌کنند که ایستگاه‌های آنها می‌توانند در روز تا ۳۰۰ کیلووات برق تولید کنند.

sammya

این میزان نیرو ظاهرا برای شارژ ۲۰ عدد گوشی موبایل در روز کافی است. این ایستگاه‌های شارژ موبایل در نزدیکی یک فروشگاه سامسونگ واقع خواهند شد. این شرکت با چنین تدبیری امیدوار است که مشتریان وارد فروشگاه‌اش شوند تا محصولاتش را برای آنها به نمایش بگذارد.

در واقع، در ایالات متحده، شرکت AT&T ایستگاه‌های شارژ خورشیدی مشابهی معرفی کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ این ایستگاه‌ها را در کشورهای دیگر هم معرفی خواهد کرد یا خیر.

منبع: SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه