ایسوس در سال ۲۰۱۶ هفت گوشی هوشمند عرضه می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ایسوس هفته‌ی گذشته یک گوشی هوشمند از سری محصولات ZenFone را معرفی و برای عرضه در بازارهای برزیل آماده کرد. همچنین اخیرا «جری شن» (Jerry Shen) مدیرعامل شرکت تایوانی ایسوس اطلاعات جدیدی در مورد گوشی‌های هوشمند خود به وب‌سایت DigiTimes اعلام کرده است. براساس این اطلاعات ایسوس در سال ۲۰۱۶ میلادی هفت گوشی‌هوشمند از سری محصولات ZenFone را رونمایی و در بازار عرضه خواهد کرد.

براساس اخبار منتشر شده، شرکت ایسوس در سال ۲۰۱۶، هفت گوشی هوشمند از سری محصولات ZenFone را معرفی و در بازار عرضه خواهد کرد.

به‌گفته‌ی مدیر عامل شرکت ایسوس، این شرکت قصد دارد در سال آینده یک گوشی‌ پرچم‌دار با کد Deluxe، دو گوشی میان‌رده‌ی با کد Laser، یک گوشی مخصوص عکس‌برداری‌های سلفی، یک گوشی با کد Max و یک یا دو مدل گوشی‌ با کد Go را معرفی و روانه‌ی بازار کند.

البته لازم به‌ذکر است که این شرکت احتمالا در مراسم IFA 2015 برلین هم دو گوشی هوشمند Zoom و Max را به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. ایسوس در این محصولات یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی قرار داده است. شرکت سازنده در گوشی هوشمند Zoom قابلیت زوم اپتیکال ۳x را فراهم کرده است. همچنین این شرکت در گوشی Max یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است.

همان‌طور که گفته شد ایسوس هفته‌ی گذشته هم مدل جدیدی از گوشی ZenFone 2  را معرفی کرد. نام این محصول Special Edition Deluxe است و در آن ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قرار داده شده است. البته این مدل فعلا تنها در بازارهای برزیل عرضه خواهد شد. همچنین شرکت سازنده هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه‌ی این محصول در دیگر کشورها اعلام نکرده است.

شرکت ایسوس از اسفند ماه سال گذشته (مارچ) نسل دوم از سری محصولات ZenFone را روانه‌ی بازارهای تایوان کرد؛ همچنین از دو ماه گذشته عرضه‌ی این محصولات در بازارهای آمریکا هم آغاز شده است. این شرکت در برخی از مدل‌ها ۲ گیگابایت رم و در برخی از مدل‌های پرچم‌دار خود ۴ تا ۶۴ گیگابایت رم قرار داده است.

منبع: Cnet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه