ایلان ماسک: با سامسونگ برای تامین باتری همکاری نمی‌کنیم

۲۰ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایلان ماسک- تسلا

خبرگزاری رویترز، دیروز گزارش داد که شرکت تسلا مشغول مذاکره با سامسونگ برای تامین باتری‌های مورد نیازی خودروها و دیگر محصولات‌اش است. «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا،‌ امروز این خبر را تمام و کمال تکذیب کرده است. ماسک توضیح داده که آن‌ها برای ساخت باتری خودروی مدل ۳ به صورت انحصاری فقط با پاناسونیک کار می‌کنند و خبرهای منتشر شده، اشتباه هستند.

ظاهرا تسلا قصد داشته تا با سامسونگ برای تامین باتری مدل ۳ قرارداد ببندد.

ماسک حتی در توییترش به صحبت درباره‌ی این موضوع ادامه داده و گفته حتی باتری‌های خودروهای‌ Model X و Model S را هم پاناسونیک می‌سازد. با این حال، در بیانیه‌ای، سخنگوی شرکت تسلا به وب‌سایت The Verge گفته است که شرکت‌شان با تمام شرکت‌های مطرح ساخت باتری همکاری می‌کند.

TeslaModel3

با این حال، در بیانیه‌ی شرکت تسلا هم آمده است: “پاناسونیک تامین‌کننده‌ی باتری‌های خودروهای Model S و Model X بوده است و تسلا هم مشغول کار با این شرکت است تا باتری‌های Model 3 را در کارخانه‌ی Gigafactory تولید کند.”

در گزارش رویترز آمده بود که تسلا می‌خواهد برای تسریع ساخت خودروهای Model 3 با سامسونگ برای تامین باتری‌های این خودرو قرارداد ببندد. البته این احتمال که تسلا بخواهد با سامسونگ برای ساخت باتری‌های محصولات ذخیره‌ی انرژی‌اش مثل Powerwall، همکاری کند، وجود دارد.

منبع: The Verge

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی جوادی

    تمام صنعت و دنیای فناوری محتاج سامسونگه و تسلا هم از این احتیاج مستثنی نیست

    1. پدرام

      بابا جمعش کن…. بهترین باتری های جهان متعلق به ژاپنه… فراموش نکن که مخترع باتری یون لیتیوم که هم اکنون در همه وسایل موبایل و حتی خودورها استفاده میشه شرکت معظم سونیه و سامی باید بره بوق بزنه…..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه