امکانات زیرساختی برای پیام‌رسان‌های داخلی رایگان شد

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیام رسان داخلی
شرکت ارتباطات زیرساخت امکاناتی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند اینترنت را برای پیام رسان داخلی رایگان کرد.

صادق عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، از رایگان شدن زیرساخت‌ها برای سرویس‌های پیام رسان داخلی خبر داد و تشریح کرد قرار است برای فراهم کردن شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی از سرویس‌های داخلی حمایت شود. شاهکوه گفت: «در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی هم‌اکنون امکانات پیام رسان های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت به‌صورت رایگان فراهم می‌کند.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به این موضوع اشاره کرد که از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است که این امکانات خصوصا درباره اپراتورها قابل مقایسه با قبل نیست. او درباره انحصاری نشدن فعالیت‌های ارتباطی گفت: «استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند، بلکه خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود تا تمامی کسانی که می‌خواهند از این خدمات استفاده کنند بتوانند انتخاب برتر و اول را داشته باشند.»

عباسی شاهکوه با یادآوری اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است، اظهار کرد: «لازم است برای پیاده‌سازی شبکه برای دادن امکانات بیشتر به پیام رسان‌های داخلی آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمود

    هر کسی از ما می تواند کسب و کاری در داخل کشور راه اندازی کند. مانند دیجی کالا. در صورتی که مردم کشور خود ما از این کسب و کارهای داخلی حمایت نکنند چه کسی می خواد اونا رو حمایت کنه.
    امریکایی ها ، چینی ها، فرانسوی ها یا … حتی افغانی های هم نمی اومدن از دیجی کالا خرید کنن.
    این خود مردم ایران هستند که باید به کسب و کارهای داخلی پر و بال بدن
    و الا تمامی شرکت های داخلی رو شرکت هایی پر قدرتی مثل آمازون، گوگل ، فیس بوک ، اپل و …. شکست میدن.

  2. Avatar احسان

    به هر طریقی که شده باید بریم روی پیام رسان های داخلی
    زیرساخت رایگان
    تبلیغات وسیع
    حمایت های مالی
    و و و
    اونوقت چی نصیبمون میشه؟ هیچی….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه