اینتل از کسب و کار گجت‌های پوشیدنی خارج می‌شود

۱ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینتل با خرید شرکت Basis نشان داد که به بازار گجت‌های پوشیدنی علاقه‌دارد؛ اما به نظر می‌رسد که شرایط برای این شرکت به شکلی که فکر می‌کرد پیش نرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده اینتل در حال تعطیل کردن بخش گجت‌های پوشیدنی خودش است. حتی گفته شده که اینتل قصد دارد تمرکز بیشتری در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی داشته باشد.

البته اوایل سال ۲۰۱۷ هم مدیرعامل اینتل گفته بود که این شرکت از حوزه گجت‌های پوشیدنی دور می‌شود و قصد دارد تمرکز خودش را روی موارد دیگر بگذارد. حالا براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت CNBC این شرکت به چیزی گفته بود عمل کرده و دست به تغییرات بزرگ زده است.

مشخص شده که شرکت اینتل در بازار گجت‌های پوشیدنی نتوانسته به هدف‌های دلخواه خودش دست پیدا کند و به همین دلیل انگیزه‌ای برای فعالیت در این حوزه ندارد. البته اینتل زمان زیادی می‌شود که محصول جدیدی در بازار گجت‌های پوشیدنی راهی بازار نکرده است و به قطعا محصول دیگری هم به این زودی‌ها راهی بازار نمی‌کند.

البته شرکت اینتل هنوز بیانیه‌ رسمی درباره این موضوع منتشر نکرده، اما تعداد زیاد از کارمندانش که در قسمت گجت‌های پوشیندنی کار می‌کردند را اخراج کرده است.

منبع: cnbc
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه