اینتل یکی از مدیران ارشد کوالکام را استخدام کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اینترنت اشیا

اینتل یکی از مدیران ارشد کوالکام را برای گسترده‌تر کردن فعالیت‌هایش در زمینه‌ی اینترنت اشیا به کار گرفت.

من برای اینتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی نیمه‌رسانا احترام زیادی قایل هستم.

این روزها شرکت‌های بزرگ خیلی روی اینترنت اشیا مانور می‌دهند. در همین راستا، شرکت اینتل اخیرا Venkata “Murthy” Renduchintala را به عنوان مدیر واحد تازه تاسیس شده‌ی اینترنت اشیا استخدام کرد. Renduchintala پیش از این برای کوالکام، سازنده‌ی تراشه‌های موبایلی کار می‌کرد.

اینتل عنوان کرد که دکتر مورتی مدیریت واحد اینترنت اشیا و گروه معماری سیستم‌ها را به عهده خواهد داشت. همچنین او یکی از نیروهای کار اینتل به حساب می‌آید. مدیر عامل اینتل در بیانیه‌ای گفت: “استراتژی و مسیر اینتل کاملا مشخص است و ما به تکامل ساختار سازمانی‌مان ادامه می‌دهیم تا شرکت را به سمت رشد هدایت کنیم. او در ادامه‌ی سخنان‌اش از مهارت مورتی در مدیریت سخن گفت و تاکید کرد که تجربه‌ی او می‌تواند ثمربخشی استراتژی تیم مدیران آنها را سرعت دهد.

مورتی با ۵۰ سال سن، ترکیبی از مهارت‌های فنی، عملیاتی، تجاری و روابط مشتریان را دارد. همچنین به خاطر کار حرفه‌ای درازمدت‌اش در کوالکام، تجربه و تخصص زیادی در زمینه‌‌های تراشه، موبایل و اینترنت اشیا دارد.

مورتی

اینتل گفت که تحت مدیریت مورتی، این شرکت، طراحی محصول، مهندسی و مدیریت تجاری را با هم هماهنگ خواهد کرد تا استراتژی اینتل پایدارتر شود و سرعت اجرای آن در بخش‌های ارتباطات، دستگاه و اینترنت اشیا افزایش یابد.

در این میان، دکتر مورتی هم افتخارش از همکاری با اینتل را اعلام کرد و گفت: “من برای اینتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی نیمه‌رسانا احترام زیادی قایل هستم و باعث افتخار من است که به آنها ملحق شوم.”

یکی از سخنگویان شرکت کوالکام در بیانیه‌ای گفته است که چند ماه پیش هیئت مدیره‌ی این شرکت تصمیم گرفتند که ساختار مدیریتی شراکتی را کنار بگذارند و به جای دو نفر، فقط یک نفر را در سمت مدیر و تصمیم‌گیرنده‌ی اصلی واحدهای مختلف قرار دهند. در همین راستا به مورتی پیشنهاد سمت دیگری در کوالکام داده شد، اما او تصمیم گرفت که این شرکت را ترک کند.

منبع: VentureBeat

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه